Wyniki wyszukiwania
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 416 004,16 EURO netto . Termin realizacji zamówienia to 150 dni od podpisania umowy. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński Centrum Realizacji Inwestycji PKP
PRZECZYTAJOferta nr 5: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o., Zawiercie oferta na kwotę 15 150 000,00 PLN netto; 18 483 000,00 PLN brutto 6. Oferta nr 6: Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Warszawa
PRZECZYTAJMorawska Ostrawa, TRAKCE –TOR Sp. z o.o. Cieszyn, P.B.S. TRANSKOL Sp. Z o.o. Kielce - oferta na kwotę 150.101.187,45 PLN brutto . 3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Warszawa - oferta na kwotę 162.950
PRZECZYTAJOstrawa a Privoz Republika Czeska TRAKCE-TOR Cieszyn P.B.S. „TRANSKOL” Sp. z o.o. Kielce w cenie: 150 101 187,74 PLN. Spośród czterech ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii nr
PRZECZYTAJwartość kosztów usuwania skutków powodzi na kolei, na które w trudnym 2010 roku PKP PLK S.A. wydały 150 mln zł; równowartość niemal 5 sezonów akcji odśnieżania torów, na które w zeszłym roku zarządca torów
PRZECZYTAJPociągi już jadą przez most na Popradzie
16.01.2011
telekomunikacji i sieci trakcyjnej, a także regulację koryta rzeki i umocnienie brzegów na długości 150 m poniżej mostu i 500 m powyżej mostu. Wartość robót wyniosła 13.155.540,37 PLN netto, w tym środki
PRZECZYTAJobrębie osuwiska : w torze nr 1 , obejmujących: zdjęcie i ponowną zabudowę nawierzchni toru na długości 150 m, wzmocnienie podtorza, poprzez wykonanie warstwy ochronnej i zastosowanie geosiatki oraz geowłókniny
PRZECZYTAJtego zadania złożyło siedem konsorcjów: Oferta nr 1 Grontmij Polska Sp. z o.o., Łódź na kwotę: 1 150 000, 00 PLN netto; 1 414 500, 00 PLN brutto Oferta nr 2 ECM Group Polska Sp. z o.o., WarszawaIngeneria
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym, za najbardziej korzystną uznano ofertę przedstawioną przez konsorcjum w składzie: • Krakowskie Zakłady Automatyki S.A., Kraków; •
PRZECZYTAJrozpoczną się prace naprawcze z użyciem ciężkich maszyn. Jeden z torów został zniszczony na długości 150 metrów, drugi na dystansie około 50 metrów. Zniszczeniu uległo również 300 metrów sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJ