Wyniki wyszukiwania
ważnego fragmentu południowej obwodnicy Katowickiego Węzła Kolejowego. Projekt o wartości ponad 370 mln realizowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 i jest współfinansowany
PRZECZYTAJCzechowice Dziedzice”.za 303 mln zł (netto) Umowa na kolejny odcinek trasy, tj. na Oświęcim – Czechowice Dziedzice podpisana zostanie po rozstrzygnięciu przetargu, szacowanego na 219 mln zł (netto) - w drugiej [...] Dziedzice zaplanowaliśmy prace o wartości ponad pół miliarda zł. Dziś podpisaliśmy już umowę za 303 mln zł na odcinek Trzebinia – Oświęcim – mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S [...] Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12). Wartość całego projektu to ok. 555 mln zł. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJlipcu 2011 roku. Projekt zakończy się w marcu przyszłego roku, a całkowita wartość prac wynosi 91,5 mln zł. Informacje dla mediów Ewa Symonowicz- Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
PRZECZYTAJprac, łącznie z remontem wiaduktów, torów, sieci trakcyjnej i przejazdów wyniósł ok. 70 mln zł. W 2013 r. za 70 mln zł poprawił się standard obsługi podróżnych w Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono [...] Kolei Aglomeracyjnej na małopolskim odcinku trasy kolejowej Warszawa – Kraków. Dodatkowe perony za 3 mln zł w Słomnikach i Miechowie PLK wybuduje również dodatkowe perony w Słomnikach i Miechowie. Zapewnią [...] ósemce rozwiązania podniosą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Koszt przebudowy peronów to 3 mln zł. Konsekwentna poprawa obsługi podróżnych na trasie Kraków – Warszawa W 2014 r. na małopolskim odcinku
PRZECZYTAJkorytarzy transportowych. Realizacja: lata 2001 – 2009 Wartość projektu: 175,9 mln €, w tym koszty kwalifikowane -151,5 mln€, Źródła finansowania: Fundusz Spójności (75%), budżet państwa (25%) Projekt
PRZECZYTAJsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej i ekrany akustyczne. Szacunkowa wartość zadania wynosi 107 mln zł. Z tego 60% to środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego
PRZECZYTAJlepszy dostęp do kolei i komfort obsługi podróżnych. Prace prowadzone są w ramach projektu za 129 mln zł: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 117 odcinek Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Wadowice - granica
PRZECZYTAJbudowę terminala pasażerskiego w Przemyślu oraz terminala towarowego w Medyce. Umowę za blisko 112 mln zł netto na opracowane dokumentacji projektowej dla wykonania prac na odcinkach Rzeszów – Przemyśl
PRZECZYTAJPodłęże-Gdów. W pierwszym kwartale tego roku uruchomiliśmy wszystkie przetargi w kwocie powyżej 100 mln złotych, które zaplanowaliśmy. Dostrzegamy, że nowe otwarcie się na inwestycje kolejowe jest pozytywnie
PRZECZYTAJobjęła również wymianę części torów kolejowych, sieci trakcyjnej i odwodnienia. Prace za przeszło 92 mln zł netto zakończą się w grudniu tego roku. Dzięki nim poprawią się możliwości i niezawodność kolei [...] kompleksowo zmodernizowały odcinek pomiędzy Krakowem Płaszowem, a Podborami Skawińskimi. Za przeszło 250 mln zł wymieniono tory, sieć trakcyjną i zamontowano nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Istniejące
PRZECZYTAJ