Wyniki wyszukiwania
około 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych wynosi ok. 600 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne
PRZECZYTAJŚrodowisko. Całkowity koszt inwestycji, której zakończenie planowane jest w 2015 r., wyniesie ponad 330 mln zł. Korzyści z rewitalizacji Prace na linii nr 143 są częścią większego zadania, polegającego na poprawie
PRZECZYTAJWojewództwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla re
PRZECZYTAJsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej i ekrany akustyczne. Szacunkowa wartość zadania wynosi 107 mln zł. Z tego 60% to środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego
PRZECZYTAJwodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych
PRZECZYTAJTunelem kolejowym na lotnisko Okęcie
07.10.2010
długości (1 183 m) przebiega w tunelu na głębokości do 5 metrów. W ramach kontraktu na kwotę 191,655 mln zł netto, zawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo S.A., powstanie również nowy peron przystanku
PRZECZYTAJZawarta w dniu 23 września br. umowa, o wartości ponad 65 mln złotych na modernizację linii kolejowej nr 15 między Łowiczem, a Zgierzem stanowi pierwszy etap prac zaplanowanych na najbliższe lata. Kontrakt
PRZECZYTAJWojewództwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla re
PRZECZYTAJTarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo”. Wartość inwestycji to ponad 580 mln zł. Projekt jest w 85% dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PRZECZYTAJ