Wyniki wyszukiwania
Wrocławia. Komplementarną inwestycję dla wygodnych podróży – remont budynku dworca w Skarżysku-Kamiennej prowadzi PKP S.A. „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego wraz z tunelem pod torami w obrębie dworca
PRZECZYTAJjest ochrony antykorozyjna przęseł. Zniknie „wąskie gardło” pomiędzy Warką a Radomiem Wykonawca prowadzi też prace na odcinku z Warki do Radomia. Dotychczas był to jednotorowy odcinek, co znacznie ograniczało
PRZECZYTAJkonstrukcji mostu zakończą się we wrześniu. Wówczas po nowej przeprawie pojadą pociągi. Wykonawca tak prowadził prace, że nie miały wpływu na kursowanie pociągów. Roboty odbywały się kilkanaście metrów nad brzegami
PRZECZYTAJlinii kolejowych z drogami – etap III”. – Krajowy Program Kolejowy zmienia kolej na Mazowszu. Prowadzone są na niespotykaną dotychczas skalę inwestycje zarówno w samej stolicy, w obrębie aglomeracji oraz
PRZECZYTAJKolei Kampania społeczna PLK – #BezpiecznyPrzejazd PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie
PRZECZYTAJi gospodarka. Więcej o inwestycji na Rail Baltica . Roboty na odcinku Czyżew – Białystok będą prowadzone w ramach projektu: "Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok” i finansowane z unijnego
PRZECZYTAJRosną wiadukty kolejowe w Krakowie
08.10.2018
wiadukcie kolejowym na ul. Kopernika. Będę one zabezpieczać ruch pieszych i samochodów w trakcie prowadzenia prac konstrukcyjnych. Podczas montażu od godz. 7 do 19, ruch samochodów pod wiaduktem będzie wstrzymany
PRZECZYTAJwiadukty kolejowe, które zastąpią przejazdy w ciągu al. Piłsudskiego i ul. Krasińskiego. Inwestycje prowadzone są wspólnie z władzami miast, samorządem województwa oraz Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich
PRZECZYTAJPaczynie. Wykonawca odmalował już 40-metrową kratownicę wiaduktu kolejowego. Teraz układa tory i prowadzi prace wykończeniowe. Na półmetku jest remont stacji w Toszku i Rudzińcu Gliwickim. Wymieniono już
PRZECZYTAJtrafiają na pulpit maszynisty. Kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących danych.
PRZECZYTAJ