Wyniki wyszukiwania
jest planowany na przyszły rok. – Dzięki mobilnym laboratoriom zespoły ds. jakości będą miały możliwość wykonywania badań kontrolnych bezpośrednio na miejscu o każdej porze dnia i nocy. To oznacza wyższą
PRZECZYTAJW 40 minut z Rybnika do Chałupek
30.11.2015
ciężkie składy przyspieszą do 80 km/h, co pozwoli przewieźć więcej ładunków i lepiej wykorzystać możliwości trasy. Stanowi to ważny impuls rozwojowy dla firm inwestujących w regionie. Co równie ważne, dzięki
PRZECZYTAJna pełną integrację transportu kolejowego z miejskim transportem publicznym. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry
PRZECZYTAJnagłośnienia oraz tablice informacyjne. Perony są przystosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Dzięki pochylniom bez przeszkód mogą dostać się do pociągu osoby z wózkiem lub
PRZECZYTAJrozwiązaniom architektonicznym przystanek Kraków Balice będzie też przyjazny osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Równolegle do tych prac kontynuowane są roboty dotyczące przebudowy mostu na rzece
PRZECZYTAJSzybciej koleją wzdłuż Odry
24.06.2014
perony. Pojawi się tzw. mała architektura, a stacje będą bardziej przyjazne osobom z ograniczoną możliwością poruszania się. Przyspieszenie w Zachodniopomorskiem Ponadto, w toku są naprawy dwóch mostów w
PRZECZYTAJoczekiwać na pociąg w komfortowych warunkach. Na perony łatwo dostaną się podróżni o ograniczonych możliwościach poruszania się, czy z ciężkim bagażem. W ramach inwestycji za ponad 1,1 mln zł powstała również
PRZECZYTAJpociągów. Ponadto, dzięki pochylniom są one w pełni przystosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Bez przeszkód będzie można dostać się na peron z dużym bagażem czy z dzieckiem
PRZECZYTAJtechniczną w zdecydowanej większości nie stanowią własności PLK, są wyeksploatowane i nie mają możliwości usprawnień czy rozwoju. W wielu przypadkach, dane do systemów nadal wprowadza się ręcznie, bez
PRZECZYTAJprace wejdą w najbardziej newralgiczny etap, wymagający wyłączenia z eksploatacji torów z brakiem możliwości objazdu. Przepisy w zakresie bezpieczeństwa wymagają, aby ruch po torze sąsiadującym z remontowanym
PRZECZYTAJ