Wyniki wyszukiwania
szybszej jazdy pociągów. Efektem robót torowych na stacji Warszawa Zachodnia będzie podniesienie prędkości pociągów z 60 km/h do 90 km/h. Zwiększy się też przepustowości torów dalekobieżnych linii średnicowej
PRZECZYTAJnie tylko z przebudową i wymianą elementów infrastruktury kolejowej pozwalających na podwyższanie prędkości pociągów i skracanie czasu podróży. Kolejarze w 2013 roku zmodernizowali lub zbudowali 29 przejść [...] ce Modernizacja połączenia kolejowego ze stolicy do Skierniewic prócz podwyższenia maksymalnej prędkości pociągów do 160 km/h przyniesie również podwyższenie standardu infrastruktury pasażerskiej. Rozpoczęła
PRZECZYTAJtrakcyjnej, wymiany urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Efektem tej rewitalizacji jest podniesienie prędkości konstrukcyjnej na w/w odcinkach z 50 km/h do 100 km/h i lepsza przepustowość oraz wyższy poziom [...] Ząbkowice. Rewitalizacja podwyższy stan techniczny całej trasy. Możliwe będzie przywrócenie maksymalnej prędkości jazdy na tej linii dla pociągów pasażerskich do 120 kilometrów na godzinę, a towarowych – do 100
PRZECZYTAJprzyczółki i filary oraz schody skarpowe. Po modernizacji pociągi przez most mogą przejeżdżać z prędkością 100 km/h, czyli o 70 km/h szybciej niż przed remontem. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół
PRZECZYTAJmożliwe będą przejazdy pociągów pasażerskich i towarowych z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie wyższą niż obecnie (aktualnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi
PRZECZYTAJPuławy wkrótce z odnowionymi stacjami
25.02.2017
której PLK kompleksowo zmodernizują 150 km linii kolejowej oraz przebudują 42 stacje i przystanki, prędkość pociągów wzrośnie do 160 km/h, a najszybsze składy pokonają trasę z Lublina do Warszawy w 90 minut
PRZECZYTAJOtwarto oferty w „Projekcie rozjazdowym”
20.06.2013
umowy. Wykonane prace wpłyną na poprawę bezpieczeństwa. Inwestycja pozwoli również na zwiększenie prędkości jazdy pociągów, co będzie skutkowało skróceniem czasu przejazdu na danych odcinkach linii kolejowych
PRZECZYTAJDotychczas najszybszy pociąg pokonywał tę trasę w około 50 minut, obecnie podróż potrwa 38 minut. Główne prace na trasie zostały zakończone. Finalnym zabiegiem było tzw. szlifowanie szyn, które popraw
PRZECZYTAJsygnalizacji i łączności. Linia przystosowana zostanie do parametrów eksploatacyjnych w zakresie prędkości wynoszącej do 120 km/h i nacisku 196 kN dla autobusów szynowych oraz 80 km/h dla 196 kN dla ruchu
PRZECZYTAJOpolu wraz z estakadą. Tory, ułożone na tym obiekcie, zostaną dostosowane dla ruchu pociągów z prędkością do 120 km/godz. (towarowych do 100 km/godz.). Wymienionych zostanie 8 rozjazdów. Roboty obejmą
PRZECZYTAJ