Wyniki wyszukiwania
Informacje o zmianach będą przekazywane z odpowiednim wyprzedzeniem. Korzyści dla podróżnych Nowe możliwości w komunikacji kolejowej i drogowej - wygodniejsze i bezpieczniejsze wiadukty, to nie jedyne efekty
PRZECZYTAJwyposażonych w nowe wiaty, ławki i oświetlenie oraz dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Bezpieczeństwo na skrzyżowaniach dróg z linią kolejową poprawi modernizacja 27
PRZECZYTAJwyposażone w wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Będą dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Nowe oświetlenie peronów, dojść oraz oznakowanie przystanków osobowych zapewni
PRZECZYTAJpodróżowania poprawią montowane na peronach wiaty, ławki oraz gabloty z rozkładem jazdy. Większe możliwości kolei w regionie Po zakończeniu realizacji inwestycji możliwe będzie przywrócenie ruchu pociągów
PRZECZYTAJStacja Otwock zmienia się dla pasażerów
22.12.2017
skrzyżowaniom bezkolizyjnym. Nowe tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem zwiększą możliwości linii, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr
PRZECZYTAJzadaszenie przy budynku dworca. Przejście będzie wyposażone w pochylnie dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, system dynamicznej informacji pasażerskiej i monitoring. Całość prac na stacji
PRZECZYTAJna pełną integrację transportu kolejowego z miejskim transportem publicznym. Pasażerowie zyskają możliwość wygodnych przesiadek z pociągów do autobusów oraz wygodny tunel łączący dwie części Zielonej Góry
PRZECZYTAJinwestycji kolejowych w kraju. Dzięki nim zespoły projektowe oraz zespoły ds. jakości uzyskają możliwość wykonywania badań kontrolnych oraz dodatkowych, w celu weryfikacji jakości materiałów, a także miejsc
PRZECZYTAJzadaszenie przy budynku dworca. Przejście będzie wyposażone w pochylnie dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, system dynamicznej informacji pasażerskiej i monitoring. Na czas budowy przygotowano
PRZECZYTAJpolskiej stronie. Ponadto projekt zakłada wydłużenie czterech torów o 200 m (do 1050 m), co zapewni możliwość przyjmowania dłuższych składów towarowych z Ukrainy oraz szybszego odprawiania pociągów. Sprawniejszy
PRZECZYTAJ