• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstanie-dokumentacja-na-tor-dojazdowy-do-lotniska-w-swidniku-970

Powstanie dokumentacja na tor dojazdowy do lotniska w Świdniku

28.09.2010

najkorzystniejszej oferty dokonała komisja przetargowa w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Projekt jest finansowany w 85% ze środków Unii Europejskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

zwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

Republika Czeska. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie dokumentacji projektowej, budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej [...] z centrum Łodzi, a miasto stanie się najlepiej skomunikowanym ośrodkiem w kraju. Postępowanie, prowadzone w trybie przetargu ograniczonego, rozpoczęto w grudniu ubiegłego roku opublikowaniem m.in. w Dzienniku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

zwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-budowa-wiaduktow-na-bialolece-i-w-chotomowie-1005

Rusza budowa wiaduktów na Białołęce i w Chotomowie

20.10.2010

bezpośrednim sąsiedztwie przystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

Specjalistyczne maszyny podbijają teraz tory. Snopy iskier towarzyszyły szlifowaniu szyn. To zakres ostatnich prac na stacji Brzeg. Pasażerowie już od kilku tygodni korzystają ze zmodernizowanych pero

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunelem-kolejowym-na-lotnisko-okecie-991

Tunelem kolejowym na lotnisko Okęcie

07.10.2010

linii, zostaną wyposażone w urządzenia infrastruktury kolejowej służącej prowadzeniu ruchu kolejowego. Prace nad budową tunelu prowadzone są metodą stropową i w wykopie otwartym, ściany szczelinowe (boczne [...] ziemnych (równowartość 15 tys. ciężarówek), zużytego 50 000 m 3 betonu oraz 9 200 ton stali. Na tempo prowadzonych prac ma wpływ szereg czynników: wystąpienie zanieczyszczonych gruntów wymagających specjalistycznego [...] powodujących konieczność zmiany technologii budowy, odkrycie ruin Fortu Zbarż nakładające obowiązek prowadzenia robót pod nadzorem archeologicznym, jak również stała koordynacja robót z dwoma innymi inwestycjami:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aby-utrzymac-przejezdnosc-linii-1038

Aby utrzymać przejezdność linii

29.11.2010

wiatrem oraz intensywnymi opadami śniegu. Od rana 29 listopada br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą działania w zakresie utrzymania przejezdności linii kolejowych głównie na terenie województw południowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-24-listopada-jedziemy-przez-wlochy-i-ursus-1037

Od 24 listopada jedziemy przez Włochy i Ursus

23.11.2010

konieczność likwidacja starych fundamentów. Aby do minimum ograniczyć czas zamknięć roboty były prowadzone na obu przystankach jednocześnie w pasie zamkniętych torów. Remont przejść podziemnych Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-promocje-projektu-modernizacji-odcinka-zabrze-katowice-krakow-1031

Podpisano umowę na promocję projektu modernizacji odcinka Zabrze - Katowice - Kraków

17.11.2010

Europejskiej; informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych. Wartość umowy wynosi 606 462,00

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...13141516171819202122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook