Wyniki wyszukiwania
obowiązują od 19.09.2016 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 4 MB Wytyczne badań podłoża gruntowego dla potrzeb budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej Igo-1 - obowiązują od 19.09.2016 r. POBIERZ PDF rozmiar
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Krakowa pod Giewont
25.05.2016
rzece Stryszawce i przystanek kolejowy na wysokości placu targowego. Prace zakończą się jeszcze w 2016 r. Nowy przystanek w Suchej Beskidzkiej Nowy przystanek z dwustumetrowym peronem będzie wyposażony
PRZECZYTAJtowarów. Do 2023 r. planowane są inwestycje za 9 mld zł, poprawiające obsługę śląskiej kolei. W połowie 2016 r. zakończy się przebudowa stacji i dworca w Gliwicach Będą przebudowane dwa przejścia pod torami
PRZECZYTAJJarocin – Orzechowo. Szczególnie ważna dla przywrócenia ruchu pociągów pasażerskich była zakończona w 2016 r. modernizacja mostu w Orzechowie, gdzie przywrócono dwutorową jazdę. Na odnowionych odcinkach zapewniona
PRZECZYTAJpodawane będą informacje o zmianach w ruchu pociągów. Realizacja inwestycji planowana jest na lata 2016-2018. Wartość umowy wynosi ponad 111 mln zł brutto (90,5 mln netto). Wykonawcą robót jest firma INTERCOR
PRZECZYTAJubiegłym roku do u użytku podróżnych oddała m.in. dworce w Gliwicach, Szczecinie czy Wieliczce. W 2016 r. PKP Intercity odnotowało najwyższe przychody przewozowe w historii spółki oraz – po raz pierwszy
PRZECZYTAJ2014 r. przewodniczył w grupie, jednak z uwagi na zmianę pracy zrezygnował z funkcji lidera w grudniu 2016 r. Grupa Robocza Inżynier Lider – Jarosław Wielopolski tematy podejmowane w grupie: - kluczowe wytyczne [...] Liderem był Stefan Dziedziul od lutego 2014 r. przewodniczył w grupie, zmiana lidera nastąpiła w maju 2016 r. w spotkaniach biorą udział przedstawiciele: Alstom Konstal S.A. Bombardier Transportation (ZWUS) [...] współpracę liderów wszystkich grup roboczych, przedstawicieli instytucji oraz Prezydium Forum. Od 2016 r. zawieszono spotkania tej grupy spotkania odbywają się w Ministerstwie w ramach Rady Ekspertów.
PRZECZYTAJObecnie trwają prace na odcinku pomiędzy Marciszowem a Janowicami Wielkimi. Ich efektem będzie zwiększenie prędkości nawet o 50 km/h i poprawa bezpieczeństwa dzięki wymianie 12 rozjazdów. Nowy tor uła
PRZECZYTAJkolejowego. Wykonawca wprowadzi niezbędne zabezpieczenie i oznakowanie terenu. Prace zakończą się latem 2016 roku. Koszt wynosi 24,1 mln zł (brutto). Wykonawcą jest firma ZUE S.A. z Krakowa. Zadanie jest prowadzone
PRZECZYTAJzabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Obecnie
PRZECZYTAJ