• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1949, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-linii-kolejowej-nr-272-797

Prace na linii kolejowej nr 272

22.07.2010

Poznaniu Sp. z o.o. – Partner nr 1 – Lider; • TORPOL Sp. z o.o. – Partner nr 2; • FEROCO S.A. – Partner nr 3; • ALUSTA S.A. – Partner nr 4. W imieniu „Konsorcjum Poznań” umowę podpisali przedstawiciele firmy Zakład

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przelom-w-pracach-nad-gsm-r-w-polsce-792

Przełom w pracach nad GSM-R w Polsce

29.06.2010

Zamawiającego. 2. Etap 2 testy funkcjonalne dostarczonej w Etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 testy funkcjonalne i eksploatacja próbna, ERTMS/GSM-R, utrzymanie, administrowanie i zarządzanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-ruszy-modernizacja-stacji-warszawa-stadion-790

Wkrótce ruszy modernizacja stacji Warszawa Stadion

29.06.2010

obejmuje: modernizację nawierzchni torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii 448 o długości 2,3 km, modernizację peronów, modernizację przejścia podziemnego pod torami z przystosowaniem do obsługi [...] przekazania terenu budowy – w tym 1 miesiąc realizacji zamówienia przy zamknięciu całodobowym torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszenie-przetargu-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-787

Ogłoszenie przetargu na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

28.06.2010

znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod pozycją 7.1-24.3. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/i-jeszcze-trzy-przetargi-na-e-30-780

I jeszcze trzy przetargi na E 30

05.05.2010

Biadoliny – Tarnów liczącym 18,9 km, Sędziszów Małopolski – Rzeszów Zachodni o długości 21,3 km, Tarnów - Dębica liczącym 31,3 km. Prace odbędą się w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek [...] urządzenia elektroenergetyki nietrakcyjnej. Odcinek Kraków - Tarnów - Medyka/ granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/problemy-z-przewoznikami-779

Problemy z przewoźnikami

05.05.2010

przewoźnika opłat za okres co najmniej 3 miesięcy. 30 marca 2010 r. Zarząd Przewozów Regionalnych został poinformowany, że z powodu nieuregulowania należności za okres 3 miesięcy, umowa o korzystanie z pr [...] są niezależne od postępowania windykacyjnego prowadzonego w stosunku do tego przewoźnika przez PLK. 3 maja po południu Przewozy Regionalne skierowały do PLK listę 43 pociągów międzywojewódzkich deklarując

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-kolejne-dwa-przetargi-na-e-30-778

Ogłoszono kolejne dwa przetargi na E 30

30.04.2010

nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (km 29,110 – 46,700 linii Nr 133). Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (km 46,700 – 67,200 linii Nr 133). Przetarg [...] (km 0,000 – 6,847 linii Nr 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii Nr 133) W ramach przetargów nr 1, 2 i 3 przewiduje się wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej, w tym: - dokumentacji przedprojektowej (w tym:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jest-juz-inzynier-kontraktu-na-lcs-ciechanow-777

Jest już inżynier kontraktu na LCS Ciechanów

30.04.2010

realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót b

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uruchomienie-maszyny-drazacej-tunel-pomiedzy-stacjami-chamartin-a-puerta-de-atocha-w-madrycie-hiszpania-776

Uruchomienie maszyny drążącej tunel pomiędzy stacjami Chamartín a Puerta de Atocha w Madrycie (Hiszpania)

30.04.2010

wzmocnieniu kolei, jako jednego z głównych środków transportu. Przebieg tunelu Trasa tunelu ma długość 7,3 km, z których 6,8 km będzie przebiegać pod ziemią. Większość wykopu zostanie dokonana przy pomocy maszyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstanie-nowa-dokumentacja-na-cmk-775

Powstanie nowa dokumentacja na CMK

30.04.2010

ortofotomapa, profile podłużne oraz przekroje poprzeczne, numeryczna mapa sytuacyjno- wysokościowa 3D do celów projektowych dla obszaru kolejowego wraz z pasem 30 metrów po obu stronach obszaru kolejowego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...174175176177178179180181182183...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1781 do 1790 z 1949.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook