Wyniki wyszukiwania
dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJprzystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad 100 przejazdów. Informacje
PRZECZYTAJskrócenie czasu podróży przez dostosowanie parametrów geometrii torów oraz wyposażenia linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 120 km/h dla pociągów towarowych, o maksymalnym nacisku [...] pasażerów). Modernizacja uwzględnia także przygotowanie stacji Łódź Fabryczna do potrzeb Kolei Dużych Prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Tel. 22 47 33002 www.pois
PRZECZYTAJmodernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJDużych Prędkości w PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A. Agata Pomykała Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +4822 [...] pozwoli min. pozyskać przychylność społeczną i akceptację projektu jakim jest budowa linii dużych prędkości w Polsce. „Po podpisaniu umowy na studium wykonalności jest to kolejny ważny element przygotowania [...] nia do stworzenia systemu transportowego zupełnie nowej jakości. Wierzę, że kolej dużych prędkości nie tylko zrewolucjonizuje transport w Polsce, ale także zmieni nastawienie do kolei konwencjonalnej wśród
PRZECZYTAJTunelem kolejowym na lotnisko Okęcie
07.10.2010
odcinka linii kolejowej między Warszawą Zachodnią i Okęciem. Efektem tych prac było zwiększenie prędkości jazdy do 80 km/h oraz wybudowanie dwóch nowych przystanków osobowych: Warszawa Żwirki i Wigury oraz
PRZECZYTAJUnii Europejskiej. Dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja programu budowy kolei dużych prędkości w Polsce. Zobacz galerię
PRZECZYTAJdwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJprzystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad 100 przejazdów. Informacje
PRZECZYTAJ