Wyniki wyszukiwania
system informacji pasażerskiej. Przewidziano dostosowanie ich do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, (na peronie nr 2 zostanie zainstalowana wind). Nad bezpieczeństwem podróżnych
PRZECZYTAJNowe tory z Krzeszowic do Krakowa
31.08.2016
Mydlnikach i Wapienniku. Wszystkie zapewnią dobry dostęp do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach ruchowych. Przewidziano budowę pochylni, a na stacji Zabierzów również wind. Perony będą wyposażone
PRZECZYTAJBronowice (przy ul. Armii Krajowej), który dostosowany zostanie do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Budowa nowego obiektu to konsekwentne działania PLK na rzecz poprawy transportu
PRZECZYTAJmogły jeździć z prędkością do 100 km/h, co pozwoli przewieźć więcej ładunków i lepiej wykorzystać możliwości trasy. Stanowi to ważny impuls rozwojowy dla firm inwestujących w regionie. Odcinek Wyczerpy –
PRZECZYTAJprzedsięwzięcie oznacza m.in. wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i wyeliminowanie możliwości zdarzeń na skrzyżowaniu toru i drogi. – Chętnie włączamy się w projekty realizowane wspólnie z
PRZECZYTAJEfektem prac będzie sprawniejsza obsługa towarów w portach, możliwość wjazdu cięższych i dłuższych składów. Budowa obejmie stację Szczecin Port Centralny i Świnoujście - infrastrukturę kolejową w zarządzie
PRZECZYTAJPLK przygotowana do upałów
05.07.2015
otrzymają napoje i poczęstunki. W razie awarii klimatyzacji w którymś z wagonów, podróżnym, w miarę możliwości, zostaną zaoferowane miejsca w klimatyzowanych częściach pociągu. Gdyby takich miejsc zabrakło
PRZECZYTAJzapewniony jest dostęp do plakatowych rozkładów jazdy dla każdej stacji i przystanku na sieci PLK, z możliwością wydruku na 21 dni przed wejściem w życie. Zainteresowani szczegółami mogą podejrzeć bądź wydrukować
PRZECZYTAJ226 bardzo usprawni towarowy ruch kolejowy. Istniejąca przeprawa ma tylko jeden tor, co zmniejsza możliwości szybkiego dostarczania ładunków do i z portu. Nowa konstrukcja będzie miała dwa tory. Jej parametry
PRZECZYTAJtrafiła kompleksowa modernizacja linii E 30 na odcinku Rzeszów – Kraków. Jednym z efektów prac będzie możliwość jazdy pociągów z prędkością 160 km/h i skrócenie czasu przejazdu do ok 1h 40 min - mówił prezes
PRZECZYTAJ