Wyniki wyszukiwania
kolejowych !” . W tym roku ILCAD przypadł na 22 czerwca jednak wiele działań edukacyjno-informacyjnych prowadzonych jest przez cały rok na pięciu kontynentach: ulotki wręczane na przejazdach kolejowych, w szkołach
PRZECZYTAJlipca 2011 r. Budowa będzie się odbywała przy czasowym zamknięciu torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja Warszawa Wschodnia. Jedynym
PRZECZYTAJWojewództwa Podkarpackiego. Otwarcie ofert zaplanowano na 28 października 2010 r. Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, peronów, urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych
PRZECZYTAJWojewództwa Podkarpackiego. Otwarcie ofert zaplanowano na 27 października 2010 r. Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, peronów, urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych
PRZECZYTAJbezpiecznym transportem. Partnerzy naszej Spółki mogli otrzymać informacje na temat procedur i zasad prowadzenia ruchu kolejowego. Prezentowaliśmy także realizowane i planowane inwestycje infrastrukturalne, w
PRZECZYTAJnajkorzystniejszej oferty dokonała komisja przetargowa w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Projekt jest finansowany w 85% ze środków Unii Europejskiej
PRZECZYTAJzwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała
PRZECZYTAJbezpośrednim sąsiedztwie przystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad
PRZECZYTAJzakresem przetargów w ramach modernizacji linii kolejowej E30/C-E30 między Krakowem i Rzeszowem prowadzonych na odcinkach: Przetarg nr 1.1 – odcinek Podłęże – Bochnia (23 km); Przetarg nr 1.2 – odcinek Bochnia
PRZECZYTAJ134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość
PRZECZYTAJ