• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-na-trasie-kalety-kluczbork-1869

Będzie szybciej na trasie Kalety – Kluczbork

08.03.2013

pociągów towarowych – do 100 km/h. Trasa Kalety – Kluczbork, o długości blisko 70 km, stanowi ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i dalej do Szczecina. Efektem prac będzie skrócenie czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szesc-ofert-na-rewitalizacje-trasy-koniecpol-czestochowa-stradom-1865

Sześć ofert na rewitalizację trasy Koniecpol – Częstochowa Stradom

04.03.2013

elementem najkrótszego połączenia kolejowego węzła wrocławskiego z aglomeracją warszawską i wpisuje się w ciąg wywozowy z Górnego Śląska: Kędzierzyn Kożle – Lubliniec – Częstochowa Stradom – Koniecpol. Linia ta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-aglomeracyjna-w-lodzkiem-na-polmetku-1863

Kolej aglomeracyjna w Łódzkiem na półmetku

01.03.2013

jest przebudowa pięciu przejazdów kolejowych w ciągu ulic: Edwarda, Kasztelańskiej, Świtezianki, Łozowej oraz Chełmskiej. Najbardziej ruchliwy z nich – w ciągu ulicy Edwarda – zostanie wyposażony w samoczynną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-wroclaw-z-poznaniem-1891

Kolej zbliży Wrocław z Poznaniem

02.04.2013

praca na jednym torze na stacji Wrocław Mikołajów i rozpoczęto kolejną fazę związaną z przebudową ciągu Wrocław Mikołajów – Wrocław Popowice. Na odcinku Wrocław Popowice – Wrocław Osobowice trwa przebudowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-bezpieczenstwa-na-e-59-1919

Poprawa bezpieczeństwa na E 59

24.04.2013

kN. z elementami rozwiązań dla prędkości do 200 km/h. Linia E 59 jest fragmentem międzynarodowego ciągu transportowego, najdogodniejszym połączeniem kolejowym Skandynawii z Europą Środkowo-Wschodnią i Bałkanami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-w-sieci-dobrych-polaczen-1916

Kujawsko-pomorskie: w sieci dobrych połączeń

23.04.2013

skrócenie czasu przejazdu np. na odcinku z Inowrocławia do Torunia. Obecnie pociągi pokonują tę trasę w ciągu około 45 minut, po zakończeniu robót czas jazdy skróci się około 20 minut. Umowa na rewitalizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-trasy-koluszki-czestochowa-1911

Pół miliarda złotych na rewitalizację trasy Koluszki – Częstochowa

16.04.2013

zadania to: 594 459 000,00 PLN brutto. Wykonawca, zgodnie z umową, przeprowadzi zaplanowane roboty w ciągu 730 dni od podpisania umowy. Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmie 150 dni. Roboty zrealizuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-300-mln-zlotych-na-gornoslaska-magistrale-towarowa-1910

Prawie 300 mln złotych na górnośląską magistralę towarową

16.04.2013

pociągów towarowych – do 100 km/h. Trasa Kalety – Kluczbork, o długości blisko 70 km, stanowi ważny ciąg wywozu towarów ze Śląska w kierunku Poznania i dalej do Szczecina. Efektem prac będzie skrócenie czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-132-miliony-na-szybkie-polaczenie-warszawa-wroclaw-1909

Ponad 132 miliony na szybkie połączenie Warszawa - Wrocław

15.04.2013

Centralną Magistralą Kolejową do Włoszczowy gdzie pociągi zjeżdżać będą na obecnie rewitalizowany ciąg od Włoszczowy przez Częstochowę, Fosowskie do Opola. Przejazd z Opola do Wrocławia będzie się odbywał

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-milionow-na-poprawe-polaczenia-warszawa-wroclaw-1897

100 milionów na poprawę połączenia Warszawa - Wrocław

05.04.2013

Centralną Magistralą Kolejową do Włoszczowy gdzie pociągi zjeżdżać będą na obecnie rewitalizowany ciąg od Włoszczowy przez Częstochowę, Fosowskie do Opola. Przejazd z Opola do Wrocławia będzie się odbywał

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook