Wyniki wyszukiwania
obiektów służących obsłudze podróżnego, zakłada również powstanie innych budowli podnoszących bezpieczeństwo i komfort życia tak mieszkańców, jak i kierowców. Należą do nich wiadukty kolejowe i drogowe
PRZECZYTAJdo transportu samochodowego oraz poprawa jakości usług związanych z przewozami pasażerskimi i bezpieczeństwa podróżowania. Drugi to rewitalizacja i modernizacja tzw. „helskiego korytarza kolejowego” linii [...] standardu podróżowania i stworzeniem alternatywy dla ruchu samochodowego, będzie także zwiększenie bezpieczeństwa na pieszych i drogowych przejściach przez tory. Podróżujących przez Trójmiasto czekają utrudnienia
PRZECZYTAJprzystosowania obiektów inżynieryjnych do nowych obciążeń dynamicznych, zwiększonych wymogów bezpieczeństwa i przygotowania sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie p [...] się również do zminimalizowania wpływu linii kolejowej na środowisko naturalne oraz podniosą bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w wyniku ograniczenia ich ilości i przejęcia funkcji zlikwidowanych
PRZECZYTAJw sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Zadanie to będzie finansowane ze środków
PRZECZYTAJefektem prowadzonych działań będzie zwiększenie komfortu podróżowania oraz podniesienie standardu bezpieczeństwa w obrębie skrzyżowań dróg z koleją. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJZamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 34 933 230,00 PLN. Postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie postanowień art. 39 w związku
PRZECZYTAJtrakcie dyskusji omawiano m.in. zagadnienia finansowania infrastruktury kolejowej, poprawiania bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych, połączenia do CMK oraz do planowanej linii kolei dużych prędkości
PRZECZYTAJLubelskie – z PLK 6 projektów RPO
25.05.2011
Świdnik. Jedyny, wśród 31 projektów realizowanych z RPO 2007 – 2013 w Polsce, dotyczy poprawy stanu bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo drogowych. Jego celem, przy rosnącym ruchu samochodów, jest zmniejszenie
PRZECZYTAJprzystosowania obiektów inżynieryjnych do nowych obciążeń dynamicznych, zwiększonych wymogów bezpieczeństwa i przygotowania sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie p [...] się również do zminimalizowania wpływu linii kolejowej na środowisko naturalne oraz podniosą bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w wyniku ograniczenia ich ilości i przejęcia funkcji zlikwidowanych
PRZECZYTAJprzystosowania obiektów inżynieryjnych do nowych obciążeń dynamicznych, zwiększonych wymogów bezpieczeństwa i przygotowania sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie p [...] się również do zminimalizowania wpływu linii kolejowej na środowisko naturalne oraz podniosą bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w wyniku ograniczenia ich ilości i przejęcia funkcji zlikwidowanych
PRZECZYTAJ