Wyniki wyszukiwania
Kolej na wschód!
09.12.2015
wyniesie ponad 2 mld zł. Wraz z podwyższeniem komfortu i bezpieczeństwa, możliwe będzie zwiększenie prędkości pociągów osobowych i towarowych, a co za tym idzie – skrócenie czasu przejazdu. Podróżowanie stanie
PRZECZYTAJWielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych
08.09.2015
spektakularna poprawa warunków przewozu towarów, uzyskana dzięki dwukrotnemu podniesieniu średniej prędkości pociągów oraz spójna sieć połączeń kolejowych o parametrach odpowiadających potrzebom przewoźników
PRZECZYTAJWrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Obsługę podróżnych zapewnią wygodne, dostępne dla osób ni
PRZECZYTAJ3200 km torów. Ich efektem będzie zdecydowana poprawa stanu linii kolejowych, wzrost komfortu, prędkości oraz bezpieczeństwa podróży. Oprócz środków własnych spółka angażuje także kredyty pozyskane z
PRZECZYTAJtoru. Zasadniczym, osiągniętym celem projektu była poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Obecnie prędkość pociągów 80 km/h i nacisk 221kN na oś umożliwiają swobodny przejazd ciężkich składów. Poprawiła
PRZECZYTAJNowa kolej w stolicy Dolnego Śląska
21.11.2014
Efekty W 2015 r., po zakończeniu prac na dolnośląskim odcinku trasy, pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania zajmie
PRZECZYTAJinwestycjom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi na Centralnej Magistrali Kolejowej pojadą z prędkością 200 km/h. Znacznemu skróceniu ulegną również czasy przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem (2 godz
PRZECZYTAJWzorcowa kolej aglomeracyjna w Krakowie
06.11.2014
sieci trakcyjnej. Od Euro 2012, na tej dość krętej i krótkiej linii, pociągi mogą rozpędzać się do prędkości 70 km/h. Metamorfozę przeszły również perony, które zgodnie ze standardami PLK, zostały pozbawione
PRZECZYTAJodcinka linii kolejowej pozwoli na przywrócenie parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h na tym szlaku. W efekcie czas przejazdu na odcinku Koniecpol – Częstochowa
PRZECZYTAJKościerzyna, Somonino, Gdańsk Osowa, Gdynia Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na odcinku Gdańsk
PRZECZYTAJ