• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1913, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-wschod-2953

Kolej na wschód!

09.12.2015

wyniesie ponad 2 mld zł. Wraz z podwyższeniem komfortu i bezpieczeństwa, możliwe będzie zwiększenie prędkości pociągów osobowych i towarowych, a co za tym idzie – skrócenie czasu przejazdu. Podróżowanie stanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielka-ofensywa-inwestycji-kolejowych-2874

Wielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych

08.09.2015

spektakularna poprawa warunków przewozu towarów, uzyskana dzięki dwukrotnemu podniesieniu średniej prędkości pociągów oraz spójna sieć połączeń kolejowych o parametrach odpowiadających potrzebom przewoźników

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-podroz-koleja-w-aglomeracji-wroclawskiej-bedzie-szybsza-i-bezpieczniejsza-2628

Aktualizacja - Podróż koleją w aglomeracji wrocławskiej będzie szybsza i bezpieczniejsza

18.09.2014

Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Obsługę podróżnych zapewnią wygodne, dostępne dla osób ni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bgk-sfinansuje-inwestycje-spolki-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1-2498

BGK sfinansuje inwestycje spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

02.07.2014

3200 km torów. Ich efektem będzie zdecydowana poprawa stanu linii kolejowych, wzrost komfortu, prędkości oraz bezpieczeństwa podróży. Oprócz środków własnych spółka angażuje także kredyty pozyskane z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

toru. Zasadniczym, osiągniętym celem projektu była poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Obecnie prędkość pociągów 80 km/h i nacisk 221kN na oś umożliwiają swobodny przejazd ciężkich składów. Poprawiła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

Efekty W 2015 r., po zakończeniu prac na dolnośląskim odcinku trasy, pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania zajmie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-regiony-kolej-zmienia-polske-2673

Kolej zmienia regiony, kolej zmienia Polskę

20.11.2014

inwestycjom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pociągi na Centralnej Magistrali Kolejowej pojadą z prędkością 200 km/h. Znacznemu skróceniu ulegną również czasy przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem (2 godz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzorcowa-kolej-aglomeracyjna-w-krakowie-2664

Wzorcowa kolej aglomeracyjna w Krakowie

06.11.2014

sieci trakcyjnej. Od Euro 2012, na tej dość krętej i krótkiej linii, pociągi mogą rozpędzać się do prędkości 70 km/h. Metamorfozę przeszły również perony, które zgodnie ze standardami PLK, zostały pozbawione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szesc-ofert-na-rewitalizacje-trasy-koniecpol-czestochowa-stradom-1865

Sześć ofert na rewitalizację trasy Koniecpol – Częstochowa Stradom

04.03.2013

odcinka linii kolejowej pozwoli na przywrócenie parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h na tym szlaku. W efekcie czas przejazdu na odcinku Koniecpol – Częstochowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

Kościerzyna, Somonino, Gdańsk Osowa, Gdynia Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na odcinku Gdańsk

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...162163164165166167168169170171...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1661 do 1670 z 1913.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook