Wyniki wyszukiwania
budżetowych.Linia kolejowa Nr 1 Warszawa – Katowice jest linią dwutorową, zelektryfikowaną o znaczeniu państwowym i stanowi część składową ciągu przewozowego E-65 Gdynia - Warszawa - CMK - Katowice - Zebrzydowice [...] pokój 1.16 /. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział Południowy
PRZECZYTAJPoprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
październik 2012 r. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział Południowy
PRZECZYTAJDOLKOM Sp. z o.o. oferowana cena: 35 651 317,53 PLN brutto, Oferta Nr 7 złożona przez: Mostostal Warszawa S.A. oferowana cena: 47 456 967,00 PLN brutto, Oferta Nr 8 złożona przez: Przedsiębiorstwo Robót [...] lata 2010 – 2015. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział Południowy
PRZECZYTAJlistopada 2012 roku. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział Południowy
PRZECZYTAJSzczekociny - 8 marca godz. 09.00
08.03.2012
dwutorowego likwiduje wydłużenie (ponad 2,5 godz.) czasu przejazdu pociągów w relacjach m.in. Warszawa-Kraków,Warszawa-Zakopane. W ciągu doby pomiędzy Kozłowem i Starzynami jeździ 18 par pociągów. Przy odbudowie
PRZECZYTAJSzczekociny - 7 marca godz. 11.00
07.03.2012
Dziś tą trasą jadą pociągi uzgodnione z PKP Intercity oraz Przewozami Regionalnymi. Prędkość techniczna linii wynosi 120 km/h, a na wysokości prac prowadzonych na sąsiednim torze obowiązuje zwolnienie
PRZECZYTAJbudżetowych. Linia kolejowa Nr 1 Warszawa – Katowice jest linią dwutorową, zelektryfikowaną o znaczeniu państwowym i stanowi część składową ciągu przewozowego E-65 Gdynia - Warszawa - CMK - Katowice - Zebrzydowice [...] listopada 2012 roku. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział Południowy
PRZECZYTAJminut. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74 03 - 734 Warszaw
PRZECZYTAJSkład Intercity składał się z 7 wagonów i lokomotywy, natomiast pociąg Interregio składał się z lokomotywy i 4 wagonów. Na odcinku gdzie doszło do zdarzenia, dozwolona prędkość wynosiła 120 km/h, a ja
PRZECZYTAJodbywa się ruch towarowy. Stanowi połączenie linii nr 133 D.G. Ząbkowice – Kraków Główny i nr 8 Warszawa – Kraków z linią nr 91 Krakow - Medyka, umożliwiając jazdy pociągów tranzytowych z ominięciem stacji
PRZECZYTAJ