• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-moscie-srednicowym-2385

Nowe tory na moście średnicowym

10.05.2014

Prace remontowe na moście i w strefach dojazdowych prowadzone są w szybkim tempie. Po niecałych dwóch tygodniach od rozpoczęcia robót na drugim torze, wykonawca zdemontował wyeksploatowane szyny tor oraz [...] mocujących stare mostownice oraz przytwierdzeń utrzymujących je w stabilnym położeniu. Wszystkie prace prowadzone są pod stałym nadzorem geodezyjnym. Docelowo zaplanowano wymianę niemal 1500 mostownic i 2400 metrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na moście średnicowym to przede wszystkim, wymiana szyn o długości [...] Warszawa Powiśle do przystanku Warszawa Stadion. Przez cały sierpień prace na trzy zmiany będą prowadzone na drugim torze. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-1905

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego

10.04.2013

podsypki pod torami. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą prowadzone od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Na czas prac remontowych wdrożona zostanie specjalna organizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

brutto Czas realizacji projektu wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-326

Przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

26.03.2008

Modernizacja mostu pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/godz. Obecnie realizowana jest faza I, która nie wymaga zamknięć torowych (wykonanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-stolicy-nad-morze-po-torach-rownych-jak-stol-10700

Ze stolicy nad morze po torach równych jak stół

09.05.2025

trzech maszyn – podbijarki, dynamicznego stabilizatora toru oraz zgarniarki tłucznia. Prace będą prowadzone na torze nr 1 i 2, na blisko 80-kilometrowym odcinku między Nasielskiem a Działdowem. Obejmą także [...] tłucznia oraz wymianę wyeksploatowanych elementów 8 rozjazdów na stacjach Iłowo, Mława i Konopki. - Prowadzenie prac utrzymaniowych na wcześniej zmodernizowanych liniach kolejowych pozwala na zagwarantowanie [...] nawierzchni, wyeliminowanie zagrożenia wprowadzenia ograniczeń prędkości oraz poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego – powiedział Krzysztof Wałdowski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Olsztynie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-i-utrzymanie-ruchu-na-trasie-warszawa-radom-3040

Modernizacja i utrzymanie ruchu na trasie Warszawa – Radom

31.03.2016

fotopułapki i terenowe patrole z psami. Wykonawca przestrzega harmonogramu prac Wykonawca prac prowadzi roboty ze szczególnym uwzględnieniem przejeżdżających pociągów, a zadania wymagające dłuższych prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-w-siedlcach-na-polmetku-2638

Modernizacja stacji w Siedlcach na półmetku

02.10.2014

drogowego, dzięki któremu kierowcy w Siedlcach zyskają nowy, bezkolizyjny przejazd pod torami. Obecnie prowadzone prace przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Siedlcach obejmują również wymianę torów o łącznej [...] instalacji wind, perony będą dostępne np. dla rodziców z dziećmi w wózkach i osób niepełnosprawnych. Prowadzona przez PLK modernizacja peronów i torów jest częścią projektu polegającego na przebudowie trzech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

Prowadzona obecnie inwestycja polega przede wszystkim na modernizacji systemów sterowania ruchem oraz łączności. Na przejazdach kolejowo-drogowych zainstalowana zostanie samoczynna sygnalizacja przejazdowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-radom-pierwsze-prace-2704

Modernizacja stacji Radom – pierwsze prace

16.01.2015

Wykonawca rozpoczął pierwszą fazę modernizacji linii kolejowej łączącej stolicę z Radomiem. Szeroki zakres robót obejmuje m.in. przebudowę stacji Radom i Radom Wschodni, a także fragmentu linii kolejo

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook