• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-1902

PLK poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

09.04.2013

rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom organizacyjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

kolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A. wydadzą na inwestycje 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-uporzadkowala-sytuacje-na-kluczowych-kontraktach-modernizacji-linii-z-udzialem-pni-1900

GRUPA PKP uporządkowała sytuację na kluczowych kontraktach modernizacji linii z udziałem PNI

23.05.2013

procesie prywatyzacji prowadzonym w trybie zaproszenia do negocjacji. Wartość transakcji wyniosła 225 mln zł. PNI jest firmą budowlaną realizującą zadania z zakresu budowy i modernizacji linii kolejowych.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-milionow-na-poprawe-polaczenia-warszawa-wroclaw-1897

100 milionów na poprawę połączenia Warszawa - Wrocław

05.04.2013

Robót Kolejowych I Inżynieryjnych S.A. – INFRAKOL s.c. przeprowadzi wszystkie prace kosztem 109,3 mln zł. Zasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja ma się zakończyć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzynastu-latach-przerwy-zostaje-wznowiony-ruch-pasazerski-z-lublina-do-lubartowa-realizacja-tego-projektu-umozliwila-wznowienie-przewozow-pasazerskich-zawieszonych-w-2000-roku-1894

Po trzynastu latach przerwy zostaje wznowiony ruch pasażerski z Lublina do Lubartowa. Realizacja tego projektu umożliwiła wznowienie przewozów pasażerskich zawieszonych w 2000 roku

04.04.2013

przekracza 41 mln zł, a dotacja unijna przyznana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 wynosi ponad 32 mln zł tj

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-nowy-przystanek-dla-stolicy-1893

Warszawa Ursus Niedźwiadek – nowy przystanek dla stolicy

04.04.2013

części zadania (realizacja przejścia podziemnego) wynosi: 7 mln 581 tys. PLN brutto, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury): 8 mln 677 tys. PLN brutto. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-300-mln-zlotych-na-gornoslaska-magistrale-towarowa-1910

Prawie 300 mln złotych na górnośląską magistralę towarową

16.04.2013

Intensywne prace budowlane prowadzone będą na szlakach Bąków-Kluczbork oraz Sowczyce-Olesno. Wymianie ulegnie nawierzchnia torowa i rozjazdy, wzmocnione zostanie podtorze i odbudowane zostaną rowy odw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

ruch pociągów. Modernizacja obejmie wówczas równoległy obiekt. Modernizacja mostów kosztuje ok. 41 mln zł. i zakończy się w 2014 r. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Modernizacja linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-na-lotnisko-szczecin-goleniow-1950

Koleją na lotnisko Szczecin - Goleniów

29.05.2013

realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego wyniósł 55 mln PLN (netto), w tym budowa samej łącznicy – 16 272 879 PLN. Realizacja tego ważnego dla regionu prz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-linii-klodzko-nowe-kudowa-zdroj-1948

Prace na linii Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój

27.05.2013

dolnośląskie. Modernizacja linii kolejowej nr 309 Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój ma kosztować prawie 70 mln zł, Zakończenie projektu zaplanowane jest na koniec 2013 r. Wysokość dofinansowania ze środków RPO

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook