Wyniki wyszukiwania
i Śliwicach wymienione zostały tory i jezdnia. Kierowcy płynniej pokonują przejazdy. W następnym etapie zaplanowano montaż dodatkowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz nowych urządzeń sygnalizacji [...] realizowane są w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości 250 mln zł. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJna trasach z Sierpca do Płońska i Płocka kierowcy już korzystają z przebudowanej jezdni. Kolejnym etapem będzie zabudowa w zależności od przejazdów: sygnalizatorów świetlnych i dźwiękowych, lub rogatek [...] realizowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJna linii z Poznania do Bydgoszczy oraz w Boszkowie i Tuchorzy na trasie Leszno – Zbąszyń. Kolejnym etapem prac będzie zabudowa nowych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Poprawi to poziom be [...] Polsce m.in. w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł. Projekt ubiega się o współfinansowanie z Programu
PRZECZYTAJW Wielkopolsce pierwszy etap modernizacji obejmuje 10 przejazdów w powiatach: gostyńskim (3), kolskim (3), gnieźnieńskim (1), chodzieskim (1), ostrowskim (1) i wągrowieckim (1). Na wszystkich zamontowane [...] 7.1-59 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap I” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Op
PRZECZYTAJpieszych w Międzyrzecu Podlaskim oraz wiaduktu kolejowego w obrębie stacji Siedlce. W ramach pierwszego etapu inwestycji, modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie. Przebudowano [...] towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie 550 mln PLN netto.
PRZECZYTAJeksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap I” POIiŚ 7.1-80 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJHerkules pomógł kolejarzom na E 30
09.04.2015
Ustawienie nowej konstrukcji wiaduktu to kolejny etap modernizacji trasy kolejowej E 30 z Rzeszowa do Krakowa. W maju 2014 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizowały pierwszą części wiaduktu kolejowego [...] z UE to ok. 2,3 mld PLN. Projekt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJi, będą prowadzone etapami. Jest to konieczne, aby zachować płynność ruchu pociągów – nie można prowadzić prac pod eksploatowanymi torami kolejowymi, dlatego też każdy kolejny etap będzie się wiązał z
PRZECZYTAJRawicz – Szewce prace i zamknięcia
13.04.2012
budowlanych, wchodzących w zakres projektu „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” jest Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo [...] Komunikacyjnej „DOLKOM” Sp. z o.o.. Prace na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego to drugi etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – Poznań. Projekt realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJPodpisanie dwóch umów inwestycyjnych
20.08.2008
C-E 59 Międzylesie - Wrocław - Kostrzyn - Szczecin - przygotowanie dokumentacji przedprojektowej - etap I w Polsce", której wykonawcą jest konsorcjum w składzie: Arcadis Profil Sp. z.o.o. oraz Biuro Projektów [...] C-E 59 Międzylesie - Wrocław - Kostrzyn - Szczecin - przygotowanie dokumentacji przedprojektowej - etap I w Polsce", której Wykonawcą jest konsorcjum w składzie: Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu
PRZECZYTAJ