• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-stawiaja-na-rozwoj-waznych-tras-kolejowych-3305

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. stawiają na rozwój ważnych tras kolejowych

24.02.2017

ne połączenia kolejowe i przywrócenie kolei należnego miejsca w systemie komunikacyjnym kraju. – Celem polityki rządu jest zwiększenie mobilności i komfortu przemieszczania się Polaków. Chcemy sprawić [...] ych, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały plan założony na 2016 rok. Spółka wydała na ten cel 4,1 mld zł. Rok 2017 to rok rozstrzygnięć przetargów, podpisywania umów oraz wyboru wykonawców. Zmiany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kolejowy-tunel-srednicowy-otworzy-miasto-3575

Łódź: Kolejowy tunel średnicowy otworzy miasto

28.12.2017

odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna wraz z nowym dworcem kolejowym na stacji Łódź Fabryczna. - Naszym celem jest kolej bezpieczna, komfortowa i punktualna, a przy tym kolej nowoczesna. Dzisiejszy dzień przybliża

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-zyska-nowe-polaczenie-kolejowe-z-lotniskiem-w-szymanach-1363

Olsztyn zyska nowe połączenie kolejowe z lotniskiem w Szymanach

11.07.2011

(linie zasilające, oświetlenie, zasilanie rezerwowe, urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów). Celem projektu jest zapewnienie szybkiego i bezpiecznego transportu kolejowego pasażerów z lotniska w Szymanach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

Podstawowym celem projektu jest wykonanie prac studialnych i przygotowawczych koniecznych do podjęcia modernizacji infrastruktury linii kolejowych wchodzących w skład węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-nadzor-nad-rewitalizacja-i-modernizacja-linii-kolejowych-olsztyn-szczytno-szymany-1563

Podpisanie umowy na nadzór nad rewitalizacją i modernizacją linii kolejowych Olsztyn – Szczytno – Szymany

30.01.2012

podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu, 5. Zapewnienie sprawnej obsługi prawnej, celem skutecznej realizacji zawartej umowy na roboty w systemie ,, projektuj – buduj'', 6. Reprezentowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-poprawe-ruchu-kolejowego-na-slasku-2947

Pół miliarda złotych na poprawę ruchu kolejowego na Śląsku

02.12.2015

wpłynie na skrócenie czasu przejazdu w komunikacji pasażerskiej i płynny przejazd pociągów towarowych. Celem ujętych w przetargu prac jest rewitalizacja linii kolejowych na obszarze Rybnickiego Okręgu Węglowego [...] województwie. Na Śląsku PLK modernizacją obejmuje ok. 600 km torów. Dotychczas spółka przeznaczyła na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planuje zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

Inwestycja mostowa w dolinie Bystrzycy to kolejne prace na linii kolejowej nr 274, których głównym celem, obok poprawy bezpieczeństwa ruchu, jest skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

bezpieczeństwa oraz zastosowania specjalnych zabezpieczeń czynnego toru. Zasadniczym, osiągniętym celem projektu była poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Obecnie prędkość pociągów 80 km/h i nacisk 221kN

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-preumowy-na-modernizacje-linii-kolejowej-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-malopolskiego-691

Podpisanie preumowy na modernizację linii kolejowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

04.01.2010

ęcia, to ok. 29 mln zł. Poziom dofinansowania ze środków UE wynosi 85 % kosztów kwalifikowanych. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomoc-techniczna-poiis-dla-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-592

Pomoc Techniczna POIiŚ dla PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

10.07.2009

grudnia 2007 r. przyjęła Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Głównym celem programu jest podniesienie atrakcyjności Polski i jej regionów poprzez rozwój infrastruktury technicznej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook