Wyniki wyszukiwania
Coraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJOperacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Dodatkowe informacje Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie [...] koncepcję budowy CPK. Dzięki tej inwestycji mieszkańcy Lubelszczyzny dojadą do CPK w czasie poniżej 2 godzin – mówi Tomasz Gontarz, pełnomocnik wojewody lubelskiego ds. rozwoju infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJjest łatwiejszy na stacjach i przystankach. Na stacji Opole Główne są nowe tory przy peronach nr 1 i 2. Podróżni korzystają z przebudowanego przejścia podziemnego Jego konstrukcja zapewnia sprawny przejazd [...] Opolem Głównym a Zachodnim ważnym zakresem robót są 3 mosty – nad Młynówką, Odrą, Kanałem Ulgi oraz 4 wiadukty nad ul. Powstańców Śląskich, Krapkowicką, Suchodołem oraz Prószkowską. Przebudowa obejmuje [...] mieście znacząco poprawi się jakość komunikacji drogowej. Dziś pomiędzy jezdnią i wiaduktem jest ok. 2 m. Kierowcy jadą wahadłowo jednym pasem. Po zakończeniu prac przejazd będzie prawie ponad 8 m. Będzie
PRZECZYTAJRuszają prace przy wiaduktach i na torach Od 2 września prace na projekcie wchodzą w kolejną fazę. Rozpoczynają się roboty związane z przebudową wiaduktów kolejowych i modernizacja torów. Obecnie wykonawca [...] Małopolsce przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Łączna wartość prowadzonych modernizacji wynosi ponad 4 mld zł. Projekty współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej. Zmiany w organizacji ruchu w obrębie [...] 09.2017 r. ul. Wrocławska – wyłączenie jednego pasa ruchu z przeznaczeniem pod ruch pieszych (ruch 2 + 1 + ruch pieszy), przejście podziemne do peronów Łobzów – całkowite wyłączenie z ruchu pieszych, przejście
PRZECZYTAJodcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez PLK na Dolnym Śląsku, tylko w zakresie projektów podstawowych [...] 2013 roku wydatki PLK na inwestycje wyniosły 5,3 mld zł a w 2014 r. ponad 7 mld zł na inwestycje i 2 mld zł na utrzymanie i remonty. Efektem prac jest ponad 1300 kilometrów zmodernizowanych torów, około [...] na odcinku Wrocław – Poznań, etap II, odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego POIiŚ 7.1-4 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką
PRZECZYTAJwiaduktów i mostów, m.in. nad Wartą, Notecią i Drawą. Podróż między Poznaniem a Szczecinem zajmie poniżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością [...] Szczecin Dąbie”. Jedno z największych przedsięwzięć w ramach Krajowego Programu Kolejowego warte jest ok. 4,1 mld zł przy udziale środków z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Wartość dofinansowania
PRZECZYTAJDostępniejsza kolej na stacji Pasłęk
07.07.2020
go realizować poprzez ogłaszanie pierwszych przetargów. Ministerstwo Infrastruktury szacuje, że ok. 2 miliony Polaków mieszka w gminach, gdzie jest czynna linia kolejowa, ale nie ma odpowiedniej infrastruktury [...] Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Szacunkowa wartość prac na stacji Pasłęk to 4 mln zł netto. Wybrany w przetargu wykonawca opracuje dokumentację projektową i wykona roboty, planowane
PRZECZYTAJRzeszów Główny od 1 lipca podróżni będą korzystać z peronu nr 3 oraz dodatkowego – tymczasowego peronu nr 4 (od strony budynku dworca, ul. Łączna). Specjalnie przygotowane oznakowanie, plakaty oraz ulotki, ułatwią [...] przebudowa torów oraz sieci trakcyjnej od strony budynku dworcowego. Prace obejmą najpierw perony nr 1 i nr 2. Przebudowane będą wszystkie perony. Obiekty zostaną wyposażone w nowe wiaty, ławki, czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJ11 a 14, w lipcu od 2 do 6, a w sierpniu od 6 do 10. Pozytywne zmiany czekają także pasażerów podróżujących w kierunku Warszawy. Kończą się prace przy budowie nowych torów do peronu 4 na stacji Kraków Główny
PRZECZYTAJŚremską zapewnia płynny przejazd samochodów i dogodny ruch pieszych. Wiadukt ma długość 48 m i wysokość 4,6 m, co oznacza, że przejadą pod nim nawet samochody ciężarowe. – Wiadukt w Mosinie to kolejne bezkolizyjne [...] na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok. 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań-Czempiń
PRZECZYTAJ