Wyniki wyszukiwania
też 2 mosty, 11 wiaduktów, 13 przepustów oraz jedna kładka dla pieszych. Wyremontowano również 7 peronów na stacjach i przystankach: Sopot, Gdynia Orłowo, Gdynia Główna, Gdynia Chylonia. Perony zostały
PRZECZYTAJwłaściwego przygotowania dokumentacji, dokonano wizji lokalnej szlaków, w tym obiektów inżynieryjnych, peronów, nawierzchni, odwodnienia. Trasa, położona w terenie górzystym, między Karkonoszami i Pogórzem Izerskim
PRZECZYTAJremont układu torowego na stacjach i przystankach osobowych, budowę nowych i przebudowę istniejących peronów oraz wiat peronowych, zabudowę akustycznej informacji dla podróżnych i nowoczesnych urządzeń zab
PRZECZYTAJukładu torowego i elementów infrastruktury kolejowej zarządzanej przez PKP PLK S.A. (z wyjątkiem peronów, wiat peronowych i przejść tunelowych) na stacji Wrocław Główny w ramach projektu FS 2004/PL/16/C/PT/005
PRZECZYTAJletnich mostów oraz wiaduktu kolejowo-drogowego. Pasażerowie korzystają z nowo wybudowanych czterech peronów na przystankach w Wandzinie, Niemcach, Ponikwodzie i Zadębiu oraz z trzech zmodernizowanych w Lubartowie
PRZECZYTAJwysokości 76 cm. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pomyślały również o osobach niepełnosprawnych. Na peronach zamontowane zostaną specjalne pochylnie oraz windy, które w znacznym stopniu ułatwią korzystanie
PRZECZYTAJkolejowej, wymianie rozjazdów na stacji Zabrze i Gliwice, rewitalizacji obiektów inżynieryjnych jak np. peronu wyspowego na stacji Zabrze. W ramach zaplanowanych prac zostanie również kompleksowo przebudowana
PRZECZYTAJoraz przebudowę rozjazdów, przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym, wykonanie podjazdu na peron przystosowanego dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, przebudowę urządzeń łączności,
PRZECZYTAJprowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowych, peronów oraz urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych i sterowania ruchem kolejowym. „Efektem rewitalizacji
PRZECZYTAJprzebudowie obiektów inżynieryjnych, naprawie głównej urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z
PRZECZYTAJ