Wyniki wyszukiwania
stała się bezkonkurencyjna. Teraz czas na sprawny przewóz towarów. Nowe inwestycje to podniesienie prędkości i przepustowości na szlakach towarowych. KPK to dwukrotnie więcej pieniędzy na kolej niż w kończącej
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
kolejowym (LCS) Gdańsk Port Północy. Po zakończeniu inwestycji pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również
PRZECZYTAJjest w maju tego roku. Zaplanowane prace rewitalizacyjne na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 min. Projekt
PRZECZYTAJprzejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie wyposażona w 3 nowe perony
PRZECZYTAJktóre zastąpią dotychczas wykorzystywane szynobusy spalinowe. Po zakończeniu modernizacji maksymalna prędkość z jaką będą mogły kursować pociągi wyniesie 80 km/h. Inwestycja wpisuje się w plany rozwoju miasta
PRZECZYTAJlinii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci
PRZECZYTAJobiektów inżynieryjnych oraz rozstawu słupów trakcyjnych, co w przyszłości pozwoli dostosować linię do prędkości 200 km/h. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II
PRZECZYTAJprzyniesie wiele wymiernych korzyści lokalnej społeczności. Między innymi, dzięki podniesieniu prędkości jazdy autobusów szynowych do 100 km/h, skróceniu ulegnie czas ich przejazdu o około 17 minut. Jest
PRZECZYTAJKomputery w obsłudze stacji Brzeg
12.03.2010
elektroenergetyki kolejowej, perony, tunel stacyjny prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria
PRZECZYTAJDolna Odra. W efekcie możliwy będzie sprawniejszy przewóz osób i towarów, gdyż pociągi zwiększą prędkość z 30 lub 50 km/h i pojadą: pasażerskie 100 km/h a towarowe 80 km/h. Linia zyskuje najlepsze możliwe
PRZECZYTAJ