Wyniki wyszukiwania
Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce
15.02.2013
oraz dających się łatwo złagodzić skutków dla mieszkańców i lokalnej działalności gospodarczej. Jako etap dalszych konsultacji, w procesie konstruowania rocznego rozkładu jazdy 2013/2014 przewoźnicy otrzymają
PRZECZYTAJProjekt pn. ,,Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa-Białystok-granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów-Zielonka Tłuszcz(Sadowne)” współfinansowany przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJposzczególnych państw. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa
PRZECZYTAJZwierzę przy torze bezpiecznie żyć może
09.05.2015
przeznaczonych do modernizacji. Chodzi o skatalogowanie gatunków roślin i zwierząt, dzięki któremu już na etapie projektowania inwestycji, powstaną zabezpieczenia, bądź udogodnienia zapewniające bezpieczeństwo
PRZECZYTAJS.A. Oprócz prac między Poznaniem a Wrocławiem unijne fundusze pozwolą na realizację ostatniego etapu obecnie prowadzonej modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku. Pozostałe inwestycje
PRZECZYTAJoraz sieć trakcyjną. Zamontowano także około 40 rozjazdów, które usprawniają ruch kolejowy. – Ten etap prac remontowych jest istotny ze względu na bezpieczeństwo przejazdu pociągów – podkreśla Karol Pyszyński
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów Robert Kuczyński
PRZECZYTAJŁódzka Kolei Aglomeracyjnej w budowie
05.10.2012
dostępności komunikacyjnej poprzez utworzenie intermodalnych przystanków z Łódzką Koleją Aglomeracyjną – etap I” przekracza 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
PRZECZYTAJramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap II”.
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na kompleksowej modernizacji wszystkich elementów
PRZECZYTAJ