Wyniki wyszukiwania
jeżdżą 160 km/h. - Badania wykażą jak zachowuje się most oraz tor podczas przejazdu pociągu z dużą prędkością oraz gdy jedzie cięższy wolniejszy skład towarowy. W przypadku obiektów kolejowych szczególnie
PRZECZYTAJPortu w Gdańsku. Od września pociągi po nowym moście na Martwej Wiśle jeżdżą po dwóch torach, z prędkością nawet 100 km/h, co podniosło sześciokrotne przepustowość szlaku. 124-metrowy nowy most na Martwej
PRZECZYTAJmiędzy Poznaniem a Warszawą. Po modernizacji w 2020 roku Na trasie Warszawa – Poznań pociągi jadąc z prędkością do 160 km/h, skrócą czas przejazdu. Będą nowoczesne perony dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych
PRZECZYTAJnajważniejszych będzie modernizacja trasy Gdynia – Słupsk wiążąca się z podwyższeniem maksymalnej prędkości pociągów do 160 km/h i skróceniem czasu przejazdu nie mniej niż o 20 min. PLK zmodernizuje również
PRZECZYTAJtrasę z Warszawy do Lublina za 3 mld zł. Modernizacja tych tras będzie oznaczała m.in. podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h i skrócenie czas podróży. Przyśpieszenie na kolejnych trasach Na
PRZECZYTAJbędzie miała dwa tory. Jej parametry zapewnią też przejazd cięższych pociągów. Składy pojada z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu - będzie mogło pojechać nawet 180 par pociągów na dobę
PRZECZYTAJsygnały o stanie urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, ograniczy prędkość pociągu do 20 km/h i zachowa szczególną ostrożność. Modernizacja pozwoli również na szybszą jazdę
PRZECZYTAJzaangażowanie Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku pozwala utrzymać na trasie Łapy - Białystok prędkość 100 km/h. Rail Baltica – ostateczną decyzję dotyczącą przebiegu linii E 75 musi zaakceptować Komisja
PRZECZYTAJwygodną i dostosowaną dla osób niepełnosprawnych infrastrukturę. Pociągi po nowych torach pojadą z prędkością 160 km/h. Całość prac na tym odcinku zostanie zakończona w drugim kwartale 2017 roku. Liczby projektu
PRZECZYTAJę połączenia stolic województwa dolnośląskiego i wielkopolskiego. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci
PRZECZYTAJ