• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy możliwość. Rezultatów: 2447, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-stacja-bardziej-dostepna-dla-podroznych-4548

Rzeszów Główny – stacja bardziej dostępna dla podróżnych

18.02.2020

przewidziały w nim schody ruchome i windy, co pozwoli łatwo dostać się na perony osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Wygodniejsze podróże z Rzeszowa Zachodniego Od 2019 r można wsiadać do pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-dostepna-stacja-sprawny-przejazd-pod-torami-4337

Rzeszów Główny – dostępna stacja, sprawny przejazd pod torami

27.08.2019

liniami naprowadzającymi ułatwi drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Podróżnym o ograniczonych możliwościach poruszania się lepszy dostęp do kolei zapewni 5 wind i 5 schodów ruchomych. Komfort stacji zwiększy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-grupy-pkp-dot-strajkow-na-sieci-kolejowej-486

Informacja Grupy PKP dot. strajków na sieci kolejowej

09.12.2008

do późnych godzin popołudniowych. 3. Pasażerowie podróżujący pociągami Spółki PKP Intercity mają możliwość, kontynuowania podróży innym, najbliższym pociągiem, jeśli w wyniku prowadzonych akcji protestacyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dot-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-wielkopolskiego-1197

Konsultacje dot. przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa wielkopolskiego

23.02.2011

zakresie. Przedstawiony został także proponowany przebieg linii na terenie województwa pod względem możliwości wprowadzenia linii do Poznańskiego Węzła Kolejowego. Analizie poddano przebieg korytarzy na tle [...] dokumentacji projektowej jest współpraca z gospodarzami i mieszkańcami terenu województwa oraz możliwość zaangażowania się wielu instytucji doradczych w opracowywane studium. Ponadto zaznaczył, że prowadzenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-w-wojewodztwie-mazowieckim-1331

Kolejny etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości w województwie mazowieckim

14.06.2011

oraz poznanie opinii w tym zakresie. Przedstawiony zostanie także przebieg linii pod względem możliwości wprowadzenia jej do Mazowieckiego Węzła Kolejowego, przebiegu korytarzy na tle aspektów środowiskowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1189

Relacja z konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

16.02.2011

opinii w tym zakresie. Przedstawiony został także przebieg linii na terenie województwa pod względem możliwości wprowadzenia linii do Łódzkiego Węzła Kolejowego, przebiegu korytarzy na tle aspektów środowiskowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1-1358

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

05.07.2011

ego i poznanie opinii w tym zakresie. Przedstawiony został również przebieg linii pod względem możliwości wprowadzenia jej do Łódzkiego Węzła Kolejowego, a także przebieg korytarzy na tle aspektów śro

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-mazowszu-1334

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na Mazowszu

15.06.2011

go oraz poznanie opinii w tym zakresie. Przedstawiony został także przebieg linii pod względem możliwości wprowadzenia jej do Mazowieckiego Węzła Kolejowego, przebiegu korytarzy na tle aspektów środowiskowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-dotyczaca-przeprowadzonego-remontu-tunelu-srednicowego-429

Konferencja prasowa dotycząca przeprowadzonego remontu tunelu średnicowego.

18.08.2008

gdyż groziłoby to katastrofą budowlaną. W tej sytuacji, zgodnie z wykonaną ekspertyzą, jedyną możliwością było wylanie nowej warstwy betonu i ułożenie na niej toru bez podsypki. Parametry tunelu nie zmieniły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbyly-sie-kolejne-konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1235

Odbyły się kolejne konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

23.03.2011

określonego w ramach trasowania wstępnego oraz przebieg linii na terenie województwa pod względem możliwości wprowadzenia linii do Łódzkiego Węzła Kolejowego. „Trzeba zauważyć, że jest to wstępny etap trasowania [...] obwodnicy Łodzi, która w perspektywie kilkunastu lat może okazać się przedsięwzięciem przekraczającym możliwości finansowe województwa i państwa oraz zagrażającym realizacji przebudowy dworca fabrycznego oraz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...130131132133134135136137138139...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1341 do 1350 z 2447.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook