• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4353, czas wyszukiwania 21 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-nowoczesna-kolej-z-historia-6182

Kraków – nowoczesna kolej z historią

29.09.2021

inwestycji zapewniony będzie sprawny przejazd pociągów odcinkiem międzynarodowej trasy E30, łączącej m.in. Przemyśl – Kraków – Wrocław – Zgorzelec. Pociągi przez centrum Krakowa pojadą do 100 km/h. Nowy [...] średnicowej, której wiadukt jest ważnym elementem. Obiekt musi sprostać współczesnym wymaganiom, aby pociągi mogły go bezpieczne pokonywać. W centrum Krakowa powstają dodatkowe tory kolejowe. By znaleźć dla

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/historia

Historia

zakończono układanie większości torów w tunelu i wjechał do niego pierwszy pociąg. Listopad 2016 – rozpoczęto jazdy pociągów testowych. Grudzień 2016 – dworzec został dopuszczony do eksploatacji. Multimodalny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-torow-do-muzeum-wagon-i-urzadzenia-przypomna-o-historii-kolei-4238

Z torów do muzeum. Wagon i urządzenia przypomną o historii kolei

28.05.2019

pasażerski typu 8a, wyprodukowany w 1958 roku. Został on przebudowany na potrzeby socjalne obsługi pociągu ratunkowego. Wkrótce trafi do zbiorów Muzeum Parowozowni Jarocin. Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej [...] wystaw. Więcej informacji: - Kolejowy sprzęt w nowych rolach i miejscach - Kolej w szkole i muzeum - Pociąg do historii. Z torów do szkół i muzeum Kontakt do mediów Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-do-historii-z-torow-do-szkol-i-muzeum-3892

Pociąg do historii. Z torów do szkół i muzeum

29.08.2018

Kształcić kadry Zespół Szkół Ekologiczno – Transportowych w Gdyni otrzyma od PLK urządzenia sterowania ruchem kolejowym. We wrześniu trafi do placówki przekaźnik wtykowy, przekaźniki prądu stałego, ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zachowac-historie-i-ksztalcic-kadry-3741

Zachować historię i kształcić kadry

14.05.2018

Najzdolniejsi uczniowie z klas drugich i trzecich mają stypendia i gwarancję zatrudnienia na kolei. Pociąg do historii Stowarzyszenie Miłośników Kolei w Jaworzynie Śląskiej otrzymało dwa wózki motorowe typu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-pamietaja-o-historii-kolei-3275

PLK pamiętają o historii kolei

17.01.2017

będzie eksponowało pozyskane od PLK – już historyczne urządzenia, wykorzystywane do kierowania ruchem pociągów. Eksponaty będą miały ciekawe otoczenie, gdyż Towarzystwo planuje z przystanku uruchomić kolej drezynową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-lodzi-1403

Kolej otwiera nowy rozdział w historii Łodzi

18.08.2011

Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/historia-w-linie-kolejowe-wpisana-2925

Historia w linie kolejowe wpisana

02.11.2015

modernizacji pociągi pojadą z prędkością 120 km/h, co skróci podróż m.in. ze stolicy Wielkopolski do Kluczborka. Remont 144-letniego wiaduktu kolejowego w Olsztynie zagwarantuje nie tylko jazdę pociągów z prędkością [...] wnętrze i urządzenia do prowadzenia ruchu pociągów jadących z prędkością 160 km/h. Są zabytki „schowane” pod torem – niewielkie lecz ważne dla ruchu pociągów, czasem z wpisaną datą. PLK wyremontowały zabytkowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-sopot-historia-i-nowoczesna-obsluga-podroznych-2058

Stacja Sopot – historia i nowoczesna obsługa podróżnych

28.10.2013

współpracy z konserwatorem zabytków. Peron dla pociągów dalekobieżnych w Sopocie został podwyższony i ułatwia wejście do wagonów. Zmierzającym do pociągów podróżnym służy też winda przy wejściu na peron

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po zrealizowaniu I etapu modernizacji linii, minimalny czas przejazdu pociągu kwa [...] blokady liniowej i samoczynnej sygnalizacji przejazdowej do działania przy maksymalnej prędkości pociągów 160 km/h, - modernizacja urządzeń i budynków podstacji trakcyjnej Łódź Widzew i kabiny sekcyjnej [...] stacji wynosi około 69 minut) - po zrealizowaniu pełnej modernizacji linii, minimalny czas przejazdu pociągu kwalifikowanego (bez zatrzymania na stacjach pośrednich) na odcinku Warszawa-Łódź wyniesie 65 minut

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...125126127128129130131132133134...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1291 do 1300 z 4353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook