Wyniki wyszukiwania
i skróci się czas przejazdu między Białą Podlaską a Terespolem. Pociągi osobowe będą jeździć z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Mieszkańcy Białej Podlaskiej skorzystają z nowego przystanku
PRZECZYTAJwiadukt. Przygotowywana jest nowa konstrukcja obiektu, bardziej wytrzymała i dostosowana do wyższych prędkości pociągów. Na szlakach między Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą zamontowano już prawie wszystkie
PRZECZYTAJne oraz nowy tor pozwolą na przejazd cięższych składów towarowych (o nacisku min. 245 kN/oś) z prędkością 60 km/h. Wyższa przepustowość linii ułatwi przejazd większej liczby pociągów. Inwestycja będzie
PRZECZYTAJsprawniejsze przewozy między stolicami Mazowsza i Podlasia, bo pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością 160 km/h. Wzrośnie przepustowość linii, co umożliwi uruchomienie większej liczby połączeń. Zwiększy [...] e zostanie 12 wiaduktów. Po modernizacji pociągi pasażerskie na znacznej części trasy pojadą z prędkością do 160 km/h, zaś pociągi towarowe do 100 km/h. Linia Poznań – Wrocław Modernizacja linii kolejowej [...] Czempiń – granica woj. dolnośląskiego jest ostatnim etapem przystosowania trasy Poznań – Wrocław do prędkości 160 km/h. W ramach tego projektu zmodernizowanych zostanie 70 km torów i sieci trakcyjnej, 5 stacji
PRZECZYTAJMysłowice - będzie wygodniej na stacji
24.10.2017
trakcyjną, urządzenia sterowania i rozjazdy. Po zakończeniu inwestycji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Wymiana urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększy poziom
PRZECZYTAJji polskiego odcinka linii Rail Baltica najszybsze pociągi z Warszawy do Białegostoku pojadą z prędkością 160 km/h. Przejazd między dwiema stolicami regionów będzie wynosił mniej niż dwie godziny. PKP
PRZECZYTAJpociągów dalekobieżnych. Przebudowane tory zapewnią możliwość prowadzenia ruchu pociągów na stacji z prędkością do 60 km/h (ze względu na geometrię toru z i ograniczenia terenowe). Również na stacji Wałbrzych [...] Wałbrzych Szczawienko zostanie przebudowany dotychczasowy układ torowy, umożliwiając ruch pociągów z prędkością do 100 km/h. Całkowicie zostanie wymieniona stara sieć trakcyjna, wraz z konstrukcjami wsporczymi
PRZECZYTAJi lepszy komfort podróży, a także podwyższenie prędkości pociągów dalekobieżnych przejeżdżających przez stacje. Składy towarowe pojadą ze stałą prędkością bez zbędnych zwolnień. Dla zapewnienia sprawnego
PRZECZYTAJPlanowana jest przebudowa nastawni. Sprawniejszy transport koleją w regionie, kraju i w Europie Wyższa prędkość i większa przepustowość linii usprawni ruch pociągów na linii E30 i zwiększy możliwości komunikacyjne
PRZECZYTAJ