Wyniki wyszukiwania
PLK w Brukseli o KDP
12.07.2011
na spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną Wspólnoty. Posłuży ona również do rozmów o możliwościach finansowania tych inwestycji. W kontekście polskiego programu rozwoju KDP, wybrane regiony europejskie
PRZECZYTAJczasu przejazdu z Olsztyna do Szyman wynoszącego około 45 minut. Dzięki realizacji projektu będzie możliwość zwiększenia prędkości pociągów na odcinku Olsztyn - Szczytno z 70 km/h do 100 k/h, a na odcinku
PRZECZYTAJNowoczesne Malczyce
08.07.2011
wiaty i wybudowano przejście tunelowe między peronami wraz z podjazdami dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Modernizacja objęła 4 wiadukty kolejowe, 7 przepustów kolejowych. Wybudowano 8 nowych
PRZECZYTAJego i poznanie opinii w tym zakresie. Przedstawiony został również przebieg linii pod względem możliwości wprowadzenia jej do Łódzkiego Węzła Kolejowego, a także przebieg korytarzy na tle aspektów śro
PRZECZYTAJPowstałe perony zostaną wyposażone w wiaty oraz dostosowane dla potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, co znacznie wpłynie na komfort i bezpieczeństwo podróżnych. Przebudowany zostanie
PRZECZYTAJKolejne posiedzenie Rady Przewoźników
20.07.2011
struktury kosztów zarządcy linii kolejowych, przyszłości europejskiej sieci towarowej w Polsce i możliwości zorganizowania korytarzy dla szybkich pociągów towarowych oraz dostępności infrastruktury pomocniczej
PRZECZYTAJZmiany na stacji Wrocław Główny
26.08.2011
Zamknięcie peronu nr 3 oznacza wyłączenie z eksploatacji dwóch torów nr 5 i 6 i ograniczenie możliwości przyjmowania i odprawiania pociągów. Na dworcu czynne będą tylko perony: 4 (dwa tory,) 5 (jeden tor)
PRZECZYTAJśrodkowym trzech dźwigów platformowych na perony 1, 2, 3 dostosowanych do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się, przebudowa istniejących schodów ruchomych i schodów granitowych na nowe, dwukierunkowe
PRZECZYTAJW wyniku postępowania przetargowego 24 maja 2011 roku wybrano najkorzystniejszą ofertę na budowę multimodalnego dworca Łódź Fabryczna, złożoną przez konsorcjum: Torpol Spółka z o.o., Poznań, - lider k
PRZECZYTAJgo obszaru. Zdaniem koordynatora technicznego z firmy IDOM, zaproponowane rozwiązania nie dają możliwości spełnienia parametrów projektowych jakie musi spełniać linia dużych prędkości tak, by można było
PRZECZYTAJ