• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-bialystok-krotsza-o-10-miesiecy-2617

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy

28.08.2014

Zamknięcie linii pozwoli skrócić czas potrzebny na przeprowadzenie inwestycji o 10 miesięcy. Zarządca infrastruktury przeprowadził konsultacje z przewoźnikami, władzami województwa mazowieckiego i podlaskiego [...] najszybsze zakończenie prac. Dzięki temu trasę Warszawa – Białystok będzie można pokonać pociągiem w 2,5 godziny. Dwutorowe zamknięcie pozwoli na zakończenie zasadniczych dla projektu prac do końca 2015 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-wielu-aglomeracji-od-wrzesnia-latwiej-dojechac-koleja-2625

Do wielu aglomeracji od września łatwiej dojechać koleją

09.09.2014

zwiększył się także poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym, ponieważ wyremontowano 10 przejazdów, a na 5 zamontowane zostały nowoczesne urządzenia sygnalizacji przejazdowej. Inwestycja PLK poprawiła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-kolej-do-grudziadza-2650

Szybsza kolej do Grudziądza

17.10.2014

pociągiem po tej trasie skróci się z 45 do 35 minut. Na odcinku ponad 10 km wykonawca naprawi tory, wymieni podkłady i uzupełni tłuczeń. Już 5 grudnia, po zakończeniu robót, na całej trasie liczącej ok. 30 km

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-nowe-perony-na-stacji-lodz-widzew-gotowe-2682

Dwa nowe perony na stacji Łódź Widzew gotowe

03.12.2014

stacji Łódź Widzew dostępne będą już dwa nowe perony. W przyszłym roku także trzeci. Powstanie też 10 nowych torów, co zwiększy przepustowość linii. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych [...] niebawem pokryją szklane ściany. Budowa stropu na poziomie powierzchni gruntu już się zakończyła. 16,5 metra pod ziemią kończą się prace przy budowie płyty, na której będą zatrzymywać się pociągi. Zaawansowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowych-czasach-2689

Kolej w nowych czasach!

15.12.2014

która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa i do Katowic natomiast po raz pierwszy w historii rejsowe pociągi pojechały 200 km/h. Pociągi Pendolino pokonały dotychczas ponad 10 tysięcy kilometrów. Pasażerowie [...] skorzystać ze zniżek w przedsprzedaży. Najpierw udostępniane są bilety z 30% rabatem, a następnie z 20% i 10% zniżką. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pendolino-juz-na-torach-2688

Pendolino już na torach!

14.12.2014

początku dnia pociągami EIP podróżowało ponad 4,5 tys. osób. Składy Express InterCity Premium, które dotarły do stacji docelowych od rana przejechały ok. 5 tys. kilometrów. O profesjonalną obsługę podróżnych [...] 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min 10:20 14.12.2014 Od godziny 6 do 10, pociągi Express InterCity Premium, które dojechały do stacji docelowych, przejechały [...] owa liczba pasażerów. Pociągami Express InterCity i Express InterCity Premium pojechało dziś ponad 10 tys. podróżnych – to o prawie 2 razy więcej niż w analogicznym dniu ubiegłego roku. Do godz. 18.00

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-stanowiska-w-zarzadzie-spolki-2724

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowiska w Zarządzie Spółki

10.02.2015

Prezesa Zarządu powinien spełniać kryteria: a) wykształcenie wyższe ; b) co najmniej 10 -letni staż pracy, w tym: 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, przy czym nie krótsze niż 3 - letnie [...] pkt. 1 lit. od c- g oraz następujące: a) wykształcenie wyższe ; b) co najmniej 10 - letni staż pracy, w tym nie krótsze niż 5 - letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym [...] 1 lit. od d – g oraz następujące: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 10 -letni staż pracy, przy czym nie krótsze niż 5-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w podmiocie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

oraz m.in. modernizacja torów, i dwóch wiaduktów to wartość ponad 17,5 mln zł. Szybko z Wrocławia do Jeleniej Góry Skrócenie o 1,5 godz. czasu przejazdu z Wrocławia do Jeleniej Góry jest głównym efektem [...] linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-dolnoslaskie-linie-zyskuja-pasazerowie-i-transport-towarow-2735

Miliardy na dolnośląskie linie - zyskują pasażerowie i transport towarów

20.02.2015

odcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez PLK na Dolnym Śląsku, tylko w zakresie projektów podstawowych [...] realizują obecnie ponad 130 projektów inwestycyjnych. W 2013 roku wydatki PLK na inwestycje wyniosły 5,3 mld zł a w 2014 r. ponad 7 mld zł na inwestycje i 2 mld zł na utrzymanie i remonty. Efektem prac jest [...] województwa dolnośląskiego znajduje się w eksploatacji 1 763 km linii kolejowych, co stanowi około 10% linii będących w zarządzie PKP PLK S.A. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-bezpieczniejsza-podroz-koleja-w-wojewodztwie-slaskim-2741

Krótsza i bezpieczniejsza podróż koleją w województwie śląskim

27.02.2015

wynosi niewiele ponad 2,5 godziny. Korzyści z prac realizowanych na zlecenie Polskich Linii Kolejowych odczuli również podróżni korzystający z pociągów regionalnych. Dzięki odnowieniu 10 peronów (Łazy – 2, [...] Najważniejsze liczby: 159 nowych rozjazdów 92 km nowych torów 57 odnowionych obiektów inżynieryjnych 10 odnowionych peronów 9 wyremontowanych przejazdów kolejowo-drogowych Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook