• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2417, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobra-wspolpraca-plk-z-przewoznikami-3554

Dobra współpraca PLK z przewoźnikami

01.12.2017

Polsce Wschodniej m.in. dzięki przygotowaniu Wschodniej Magistrali Kolejowej. Na tej trasie jest prowadzona modernizacja m.in. odcinka Lublin – Stalowa Wola. Rekompensaty dla przewoźników - Realizacja inwestycji [...] zapewnić jak najlepsze możliwości kursowania pociągów pasażerskich i towarowych oraz możliwości prowadzenia prac inwestycyjnych. Celem PLK jest tworzenie jak najkorzystniejszych warunków dla przewoźników [...] nowych zasad naliczania opłat za przejazdy pociągów realizowane drogami okrężnymi w związku z prowadzonymi robotami torowymi na sieci PLK., obowiązujących od rozkładu jazdy pociągów 2017/2018, tj. od 10

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lodz-fabryczna-dobra-trasa-z-nowoczesnym-dworcem-3248

Warszawa – Łódź Fabryczna dobra trasa z nowoczesnym dworcem

10.12.2016

nocy. • Szczegółowe kontrole przeszły systemy i ponad 150 urządzeń odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-radom-nowym-torem-na-odcinku-warka-dobieszyn-5363

Warszawa – Radom: nowym torem na odcinku Warka – Dobieszyn

05.02.2021

trakcyjna. Codziennie maszyniści Kolei Mazowieckich wykonują jazdy zapoznawcze dla bezpiecznego prowadzenia ruchu. To zapowiedź powrotu kolejowych połączeń z Warszawy do Dobieszyna. Udostepnienie trasy po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

Lokalnego Centrum Sterowania, czyli skomputeryzowanej nastawni. Umożliwia ona dyżurnym sprawne prowadzenie ruchu pociągów w obrębie stacji. Docelowo, radomski LCS będzie integrował wiele systemów gwarantujących [...] Dobieszyn oraz Lesiów. Modernizacja stacji Radom jest elementem dużo większej inwestycji, jaką prowadzą Polskie Linie Kolejowe na trasie Warszawa – Radom. Po jej ukończeniu pociągi pasażerskie z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/forum-inwestycyjne-dialog-w-drodze-do-kompromisu-2362

Forum Inwestycyjne: Dialog w drodze do kompromisu

16.04.2014

sprawne firmy, a także właściwe instrumentarium, w tym akty prawne, które pozwalają na płynne prowadzenie procesów inwestycyjnych – powiedział podsekretarz stanu. PLK sprząta u siebie i wymaga od wykonawców

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/edukujemy-o-diagnostyce-w-pietnastym-odcinku-1759

Edukujemy o diagnostyce w piętnastym odcinku

09.10.2012

Bezpieczne użytkowanie linii kolejowych wymaga prowadzenia stałej diagnostyki i odpowiednio wczesnego podjęcia czynności naprawczych. O tym jakimi urządzeniami prowadzona jest diagnostyka, jakiego rodzaju uszkodzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-vs-tekst-dgp-zdazyc-przed-pendolino-3354

PLK vs tekst DGP Zdążyć przed Pendolino

12.04.2017

że w 98% przyczyną wypadków na przejazdach jest nieostrożność kierowców. Dlatego PLK od 12 lat prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd ( www.bezpieczny–przejazd.pl ). Działania, różne w formie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

Dzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w r

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-debata-o-infrastrukturze-kolejowej-1592

Małopolska debata o infrastrukturze kolejowej

26.02.2012

musi uwzględniać ponad 200 zamknięć niezbędnych dla realizacji robót. Rozważane są różne sposoby prowadzenia modernizacji nawet z możliwością zamknięcia linii, jeśli istotnie przyśpieszy to prace i skróci [...] nawierzchnie bezpodsypkową w Krakowie i na stacji Wrocław Główny. Podkreślano znaczenie dobrze prowadzonych prac geologicznych i zastosowania nowoczesnego sprzętu, który przyśpiesza prace torowe. Debata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

Prędkości - Hitachi Rail Europe Limited Sesja II KDP w Polsce - Jak to zrobić? Sesja II będzie prowadzona w formie otwartej debaty do udziału zaproszeni zostali przedstawicieli rządu RP, świata polityki

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...114115116117118119120121122123...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1181 do 1190 z 2417.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook