• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

rozkładzie jazdy i nie spowodują dodatkowych utrudnień w ruchu pociągów. Koszt remontu to prawie 40 mln zł. Finansowanie pochodzi z budżetu państwa i środków własnych PLK. Wykonawcą, w drodze przetargu,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

budowlanych. Przewidywany koszt opracowania dokumentacji, oraz pozyskania gruntów wynosi prawie 152 mln złotych. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Dokumentację dla poszczególnych odcinków wykonają:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

środków pochodzących z budżetu Państwa i PKP PLK S.A. Całkowita wartość projektu wynosi prawie 30 mln zł brutto. Wykonawcą wszystkich prac będzie konsorcjum firm, którego liderem jest Strabag Rail Polska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-pojada-pociagi-w-poznaniu-plk-remontuje-most-na-warcie-2709

Szybciej pojadą pociągi w Poznaniu. PLK remontuje most na Warcie

23.01.2015

Prace rozpoczęły w październiku 2014 r., a zakończą w listopadzie br. Wartość zadania to prawie 17 mln zł netto. Wszystkie prace wykonuje konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Vistal Gdynia S.A. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenie-kolejowe-do-portu-lotniczego-w-pyrzowicach-2572

Nowe połączenie kolejowe do portu lotniczego w Pyrzowicach

01.08.2014

Zawierciu, 55 minut. Wartość projektu związanego z przygotowaniem dokumentacji wyniesie około 1,7 mln złotych. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie miał 380 dni na realizację zadania. Po przygotowaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-z-redy-do-helu-1520

Szybciej i bezpieczniej z Redy do Helu

01.12.2011

sposób by nie utrudniać ruchu turystycznego w sezonie wakacyjnym. Koszt całkowity projektu to 117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-w-ramach-zadania-modernizacja-przejazdow-kolejowych-w-celu-podniesienia-bezpieczenstwa-ruchu-na-skrzyzowaniach-linii-kolejowych-z-drogami-publicznymi-na-terenie-wojewodztwa-lubelskiego-w-zakresie-urzadzen-zabezpieczenia-przejazdow-1383

Umowa w ramach zadania „Modernizacja przejazdów kolejowych w celu podniesienia bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami publicznymi na terenie województwa lubelskiego w zakresie urządzeń zabezpieczenia przejazdów"

26.07.2011

wymianę nawierzchni drogowej na 19 przejazdach kolejowych. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 35 mln zł, zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 23 916 064,65 PLN. Realizacja robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-budowa-wiaduktow-w-okolicach-tczewa-769

Rusza budowa wiaduktów w okolicach Tczewa

29.04.2010

Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Tczew w miejscowości Cieplewo. Kontrakt o wartości ponad 3,9 mln euro brutto zrealizuje firma Polimex – Mostostal S.A. Zadanie polegać będzie na likwidacji przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-linii-pila-walcz-513

Nowy wiadukt na linii Piła - Wałcz

10.02.2009

listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiej-wsiasc-do-pociagow-w-woj-kujawsko-pomorskim-6847

Łatwiej wsiąść do pociągów w woj. kujawsko – pomorskim

08.04.2022

pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Wartość zadania wynosi ok. 100 mln zł przy współfinansowaniu z Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. W

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...114115116117118119120121122123...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1181 do 1190 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook