Wyniki wyszukiwania
Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego [...] urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk to około 2 mld złotych. Przekazane wiadukty znajdują się w następujących miejscach: - wiadukt kolejowy przy przystanku
PRZECZYTAJprzejazd z prędkością 200 km/h przez Centralną Magistralę Kolejową oraz połączenie łącznicą Czarncy ze stacją Włoszczowa Północ, czas przejazdu na tym odcinku skróci się do 2,5 godziny. Informacje dla
PRZECZYTAJpodwyższenie bezpieczeństwa, a także na zwiększenie prędkości, na wybranych odcinkach, powyżej 160 km/h pociągów pasażerskich kursujących z Warszawy do Gdyni. Realizacja zadania obejmuje zaprojektowanie [...] terminologią Unii Europejskiej) i umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością dochodzącą do 500 km/h. Europejski System Sterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację [...] pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą 160 km/h wymaga sygnalizacji kabinowej. Globalny System Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej (GSMC-R) Global
PRZECZYTAJw pełni zakrytą halą peronową. Już od połowy roku pasażerowie korzystają z zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą modernizację peronu numer 3 nad którym już jest kolejna [...] Obok prac estetyzacyjnych prowadzone są zadania usprawniające ruch pociągów. Wymieniono już ok. 4 km torów, zamontowano tłumiące drgania maty wibroizolacyjne, wykonano odwodnienie i izolację konstrukcji
PRZECZYTAJprędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJrobót budowlanych na odcinku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów [...] Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” Sp. z o.o. Wrocław, - oferta na kwotę 20.645.721,90 PLN brutto . 2. LEONHARD-Weiss GmbH& Co KG Wrocław, - oferta na kwotę 21.706.056,00 PLN brutto . 3. Przedsiębiorstwo
PRZECZYTAJJaworzno Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3 [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech [...] pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJJaworzno Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3 [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech [...] pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską
PRZECZYTAJpociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja robót [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJ300.000,00 PLN brutto. Wpłynęły 2 oferty, złożone przez: 1. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. we Wrocławiu - oferta na kwotę 15.849.981,60 PLN brutto. 2. Przedsiębiorstwo Napraw Inf [...] brutto. Zakres robót budowlanych na odcinku Rogóżno – Przeworsk w torze nr 2 i na stacji Przeworsk tor nr 101, na długości 9,9 km obejmuje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie [...] anie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej nr 91 Rogóźno – Przeworsk w torze nr 2 i na stacji Przeworsk w torze nr 101, w ramach zadania o nazwie: „Modernizacja linii kolejowej nr 91
PRZECZYTAJ