Wyniki wyszukiwania
dofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJstrategii i planowania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Unijne fundusze pozwolą na realizację ostatnich etapów obecnie prowadzonych modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Białegostoku i z Wrocławia do Poznania
PRZECZYTAJna celu szybkie wywłaszczanie terenów i umożliwienie budowy KDP. Spotkania konsultacyjne to ważny etap w przygotowaniu projektu oraz szansa na poznanie opinii władz i mieszkańców. Decyzja dotycząca trasowania
PRZECZYTAJutrudnienia związane z obsługą pasażerów do niezbędnego minimum dlatego kolejne prace wykonywane są etapami peron po peronie. Dzięki temu zawsze czynne są trzy perony, natomiast jeden jest czasowo wyłączony
PRZECZYTAJBezpieczny przejazd
30.03.2007
Kraków Główny-Kraków Balice przewieziono 254 tys. pasażerów. Planowane przedsięwzięcia w kolejnych etapach: modernizacja nawierzchni na odcinku Kraków Mydlniki do skrzyżowania linii kolejowej z autostradą
PRZECZYTAJinfrastruktury kolejowej” oraz opracowanie opisów przedmiotu zamówienia dla wyboru wykonawców kolejnych etapów przygotowania do budowy LDP. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Projekt może być wsp
PRZECZYTAJLubelskie – z PLK 6 projektów RPO
25.05.2011
aktywnie włączać się w ich opiniowanie – zachęcał samorządowców prezes PLK. Późne zgłaszanie uwag, na etapie realizacji inwestycji, utrudnia przedsięwzięcie i nie może uwzględnić sugestii lokalnych społeczności
PRZECZYTAJma studium wykonalności. Od 2015 r. PKP PLK S.A. chce rozpocząć kompleksową modernizacje linii w I etapie w standardzie do 160 km/h. Prace i związane z nimi utrudnienia mogą potrwać do 2017 r. Najprawdopodobniej
PRZECZYTAJ