Wyniki wyszukiwania
ciągu 4 – 5 lat. Jej głównym celem będzie skrócenie czasu przejazdu dzięki podwyższeniu maksymalnej prędkości pociągów z 100 - 120 km/h do 160 km/h. Studium wykonalności uwzględni różne scenariusze kursowania
PRZECZYTAJprzepustowość stacji Przebudowa stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów, co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą również modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę d
PRZECZYTAJWarszawa pojadą w najkrótszym czasie, gdyż szybkie pociągi będą mogły przejeżdżać przez stacje z pełną prędkością, a podróżni kolei aglomeracyjnej skorzystają z nowych, dodatkowych peronów. Obiekty o długości
PRZECZYTAJPlanowana przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych
PRZECZYTAJkolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla
PRZECZYTAJPo ich zakończeniu, 31 sierpnia 2014 r., ruch zostanie wznowiony, a pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 100 km/h. 11 km nowych torów Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., która poprawi dojazd
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. Rewitalizacja, która zakończy się w 2015 roku, pozwoli na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych. Dziś w wielu miejscach pociągi
PRZECZYTAJkolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel omówionych projektów to m.in. uzyskanie prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym, skrócenie czasu jazdy pociągów oraz
PRZECZYTAJobsługi podróżnych i skrócenie przejazdu z Wrocławia do Poznania dzięki przygotowaniu trasy do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich. Przebudowa stacji Oborniki Śląskie realizowana jest w ramach
PRZECZYTAJułożeniem kabli teletechnicznych na całym odcinku z Olsztyna do Szyman. Dzięki realizacji projektu prędkość pociągów na odcinku Olsztyn – Szczytno zwiększy się z 70 km/h do 100 km/h, a na odcinku ze Szczytna
PRZECZYTAJ