Wyniki wyszukiwania
Lepsze tory do portu Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły przebudowę linii w sierpniu zeszłego roku. Inwestycja dedykowana jest transportowi towarowemu, który ma szczególne znaczenie dla Trójmiasta. Prace
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na magistrali Poznań – Wrocław liczącej blisko 170 km budują nowe tory, perony, wiadukty i urządzenia sterowania ruchem na odcinku 95 km. Na odcinku dolnośląskim, między
PRZECZYTAJczęścią magistrali Warszawa - Moskwa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudowały w 2010 roku wszystkie tory pomiędzy stacjami, sieć trakcyjną, przejazdy kolejowe, a także obiekty inżynieryjne jak mosty i wiadukty
PRZECZYTAJ25 mld zł. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych i kierowcy ignorujący bezpieczeństwo na przejazdach. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJstacji, co umożliwi likwidację ograniczenia prędkości jazdy pociągów pasażerskich przez stację, a tory i perony zostaną przebudowane w sposób umożliwiający wybudowanie podziemnego przejścia dla pasażerów
PRZECZYTAJkolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi
PRZECZYTAJmontażem nowych urządzeń poprawi się ich stan techniczny. Prace modernizacyjne obejmą też jezdnię i tory. Na wszystkich modernizowanych skrzyżowaniach kolejowo-drogowych zamontowana zostanie sygnalizacja
PRZECZYTAJprowadzący od ulicy Dmowskiego do Kilińskiego zostanie wydłużony, tak aby nad nim przechodziły nowe tory nr 2 i 4 i nowy peron nr 1. Ponad pół kilometra nowych torów Kolejarze prowadzą także prace torowe
PRZECZYTAJ15 czerwca - korekta rozkładu jazdy
14.06.2014
kompleksową przebudowę torów i peronów. Powstanie również nowy przystanek w Warszawie i dodatkowe tory przeznaczone do obsługi połączeń aglomeracyjnych z Wołomina. Po zakończeniu prac pociągi przyspieszą
PRZECZYTAJWrocław. Przesuwanie przęsła mostu
03.06.2013
Kanałem Sowinia (Młynówka), rzeką Barycz, Kanałem Stawnik (Kokot) i nad rzeką Orlą. Modernizowane są tory i podtorze, sieć trakcyjna oraz system sterowania ruchem kolejowym i system łączności. Przebudowa
PRZECZYTAJ