Wyniki wyszukiwania
przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, Etap II, lot A, odcinek Warszawa Zachodnia – Skierniewice”: skrócenie czasu przejazdu najszybszego pociągu
PRZECZYTAJprędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJdostępności komunikacyjnej poprzez utworzenie intermodalnych przystanków z Łódzką Koleją Aglomeracyjną-etap I" Dodatkowych informacji udziela: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJprogramu inwestycyjnego „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych w ruchu towarowym na terenie Śląska, Etap III”. Linia Bytom Bobrek – Bytom Karb jest linią drugorzędną o znaczeniu państwowym, zelektryfikowaną
PRZECZYTAJOperacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJłódzkim w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” wybudowano już wiadukt drogowy nad torami w Skierniewicach. Na początku września br. oddany do
PRZECZYTAJprzejazd ponad 30 pociągów na dobę. Do minimum ograniczono zmiany w komunikacji w czasie prac. Kolejny etap projektu ze względu na szeroki zakres prac wymaga zamknięć torów w tunelu. W dwa tygodnie Katarzyna
PRZECZYTAJbudowlanych w ramach zadania „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich E30 i E65 na obszarze Śląska, etap IIA: linia E30, stacja Gliwice Łabędy". Wartość prac to 425 mln zł netto ze środków budżetowych. Projekt
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta. Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. Pracownicy Centrum współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizują komunikaty dla
PRZECZYTAJzł netto realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem
PRZECZYTAJ