• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-koleja-przez-polnocna-czesc-mazur-9578

Szybką koleją przez północną część Mazur

11.04.2024

przejazdu. Trasa Ełk – Korsze zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. Pozwoli to skrócić podróż z Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko o [...] Wydminach, Giżycku, Martianach i Linkowie. Działanie to pozwoli również uzyskać wyższą i stabilną prędkość przejazdu dla pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz pociągów towarowych do 120 km/h. Trwa przebudowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-warszawy-w-strone-otwocka-sprawne-podroze-podmiejskie-i-dalekobiezne-3258

Z Warszawy w stronę Otwocka sprawne podróże podmiejskie i dalekobieżne

20.12.2016

Osobowa – Otwock pociągi osobowe będą mogły osiągać prędkość 120 km/h, a towarowe 80 km/h. Na odcinku Warszawa Wawer – Otwock maksymalna prędkość pociągów osobowych osiągnie 160 km/h, na odcinku łącznicy [...] sieci TEN-T i będzie wyposażony w system ERTMS/ETCS poziom 2. W efekcie inwestycji PLK wzrośnie prędkość handlowa połączeń kolejowych, co wpłynie na skrócenie czasu jazdy na modernizowanej linii, poprawi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-kdp-1414

PLK w debacie o KDP

31.08.2011

Pierwsza część debaty przedstawiła światowe trendy w kolejach dużych prędkości oraz koleje dużych prędkości w Hiszpanii i japoński system Shinkansen. Omówione zostały zagadnienia finansowania projektów [...] Andrzej Massel, wiceminister infrastruktury, Marek Pawlik, wiceprezes zarządu PLK. - Koleje Dużych Prędkości są dominującym trendem na świecie. W Polsce mają szansę być istotnym uzupełnieniem istniejącej sieci [...] a partnerami PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Intercity. Zobacz prezentację "Kolej Dużych Prędkości w Polsce" Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

Unii Europejskiej. KE zakłada potrojenie obecnej długości linii dużych prędkości i stworzenie spójnej sieci kolei dużych prędkości połączonej z innymi środkami transportu. Odnosząc się do polskiego projektu [...] że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia, umiejscowienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

tematy podzielone na II sesje: Sesja I Koleje Dużych Prędkości na Świecie Światowe trendy KDP - UIC (Międzynarodowe Zrzeszenie Kolei)Koleje Dużych Prędkości w Hiszpanii - ADIF (Hiszpański Zarządca Infrastruktury [...] Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Kontakt dla mediów: media@kdppolska.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) organizuje w dniu: 30 sierpnia 2011 o godzinie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-o-wielkim-programie-inwestycyjnym-debata-na-targach-trako-2890

Grupa PKP o wielkim programie inwestycyjnym – debata na Targach TRAKO

23.09.2015

a. Od grudnia na polskich torach pojawiać się będą kolejne nowoczesne składy mogące kursować z prędkością 160 km/h, których zakup był możliwy także dzięki unijnemu wsparciu. - Obecnie realizujemy największy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

Dzięki temu, że modernizujemy linie konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach [...] wszystkie szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na 200 km/h skoro standardem w UE, w której jesteśmy [...] jest jeszcze zakończone, to zależy nam, aby zaczęła się debata społeczna na temat kolei dużych prędkości.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/inwestujemy-w-kolej-ponad-dekada-modernizacji-przy-wsparciu-finansowym-z-funduszy-ue-7641

Inwestujemy w kolej! Ponad dekada modernizacji przy wsparciu finansowym z funduszy UE

Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/EvimoCk3gzg .

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-dziennikarzy-towarzyszyla-polskiej-delegacji-w-pekinie-1093

Grupa dziennikarzy towarzyszyła polskiej delegacji w Pekinie

22.12.2010

pełni prezes Zarządu PKP PLK S.A., Zbigniew Szafrański, - udział w Światowym Kongresie Kolei Dużych Prędkości, podczas którego nasi przedstawiciele wzięli udział w dyskusjach plenarnych i panelowych, - rozmowy [...] anymi w budowie linii kolejowych, mogącymi w przyszłości składać oferty na budowę kolei dużych prędkości w Polsce. Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof Łańcucki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-vs-tekst-dgp-zdazyc-przed-pendolino-3354

PLK vs tekst DGP Zdążyć przed Pendolino

12.04.2017

Dzięki modernizacjom linii pociągi zapewniają krótkie podróże, m.in. z Warszawy do Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Katowic. Dzięki pracom zarządcy infrastruktury trasy wydłużono także do Kołobrzegu, Jele

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9596979899100101102103104...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 991 do 1000 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook