Wyniki wyszukiwania
Stare Koźle (na liniach kolejowych nr 153, 199, 681, 682, 872). Dzięki dwukrotnemu zwiększeniu prędkości do 75 km/h, skróci się czas jazdy o ok. 45 min dla pociągów towarowych na odcinku Kędzierzyn Koźle
PRZECZYTAJszybkość, standard i bezpieczeństwo podróży. Po modernizacji pociągi pasażerskie pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a planowany czas przejazdu najszybszym pociągiem na trasie Warszawa - Lublin skróci się
PRZECZYTAJprzeprowadzonych przez Grupę PKP w latach 2012 – 2014 jest ponad 4000 km linii kolejowych z podniesioną prędkością przejazdu pociągów, blisko 500 odnowionych peronów i ponad 60 nowych lub wyremontowanych dworców
PRZECZYTAJdla nowoczesnych składów dalekobieżnych, nawet do 200 km/h. W ruchu towarowym dostosowana jest do prędkości 120 km/h. Zinformatyzowane lokalne centra sterowania ruchem wydatnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa
PRZECZYTAJinfrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC, tj. prędkości pociągów w ruchu pasażerskim do 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h, skrócenie czasu podróży
PRZECZYTAJrealizacji czterech umów to 30 listopada 2011 roku. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji
PRZECZYTAJpracy, gdyż obok przejeżdżających pociągów pracują ludzie i urządzenia. Efektem prac będzie wyższa prędkość pociągów pasażerskich, do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze stolicy do Skierniewic skróci
PRZECZYTAJwszystkich prac pociągi pomiędzy Pruszczem Gdańskim, a Gdańskiem Południowym będą poruszały się z prędkością 160 km/h. na trasie z Gdańska Południowego do Gdańska Głównego trwa modernizacja toru nr 1. na
PRZECZYTAJnr 282 na odcinku Miłkowice – Węgliniec i nr 295 na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna. Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120
PRZECZYTAJpriorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest
PRZECZYTAJ