• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Rezultatów: 300, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-wygodniej-dla-pasazerow-na-peronach-i-w-hali-dworca-3127

Gliwice: wygodniej dla pasażerów na peronach i w hali dworca

22.07.2016

punkt informacyjny. Z myślą o osobach poruszających się na wózkach inwalidzkich, część okienek kasowych została obniżona. Na posadzce pojawiły się również linie prowadzące dla osób niewidomych i niedowidzących [...] prac podróżni będą korzystać z nowoczesnego i funkcjonalnego dworca dostosowanego do potrzeb osóbniepełnosprawnych, z czterech w pełni zmodernizowanych peronów oraz ułatwiających do nich dojście tuneli.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/51-mln-zl-na-szybsza-podroz-z-kutna-do-torunia-3117

51 mln zł na szybszą podróż z Kutna do Torunia

13.07.2016

nawierzchnię, wiaty, oświetlenie, ławki oraz tablice informacyjne. Będą również udogodnienia dla osóbniepełnosprawnych - pochylnie i oznaczenia w języku Braille’a. W ramach zadania PLK wyremontują tory, 19 obiektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-libiaz-wygodniej-dla-podroznych-sprawniej-dla-przewozu-towarow-3115

Stacja Libiąż – wygodniej dla podróżnych, sprawniej dla przewozu towarów

12.07.2016

zostanie także kładka nad torami i dojście do peronu. Obiekt będzie dostosowany do potrzeb osóbniepełnosprawnych. Prace na stacji obejmą obiekty inżynieryjne, 9 km torów stacyjnych, 21 rozjazdów, 2 przejazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-obsluga-na-stacji-czempin-dobre-tempo-prac-na-linii-z-poznania-do-wroclawia-3035

Wygodniejsza obsługa na stacji Czempiń, dobre tempo prac na linii z Poznania do Wrocławia

24.03.2016

ławki, tablice informacyjne oraz czytelne oznakowanie. Obiekty będą dostosowane do obsługi osóbniepełnosprawnych. Wyremontowane zostaną także obiekty inżynieryjne, a dzięki przebudowie 9 przejazdów kolejowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3104

Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

28.06.2016

3 czy PesaDART są przystosowane do obsługi dużych potoków podróżnych, a także do potrzeb osóbniepełnosprawnych. Na pokładach pojazdów zamontowany jest wizyjny i dźwiękowy system informacji pasażerskiej [...] uruchomić dodatkowe pociągi – kolej jest gotowa do przewiezienia na uroczystości ŚDM nawet 580 tys. osób. – Grupa PKP ściśle współpracuje z przewoźnikami lokalnymi na trasach i dworcach kolejowych, by z [...] prezes PKP S.A. Nad sprawną obsługą Światowych Dni Młodzieży na kolei pracować będzie ponad 12 tysięcy osób, zarówno w bezpośrednim kontakcie z pasażerami, jak również na zapleczach technicznych, na torach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

podróżnym, ponadto zastosowano rozwiązania dla osóbniepełnosprawnych. PLK konsultowały projekt budowlany dworca z organizacjami skupiającymi osobyniepełnosprawne i niewidome. Wygodne poruszanie się pomiędzy [...] zostaną płyty wskaźnikowe, które ostrzegą i poinformują osoby niewidome o zmianie kierunku trasy. W obiekcie przewidziano także kasę i toaletę dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Ponadto w zakresie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-grodzisk-mazowiecki-wybrany-wariant-modernizacji-linii-3098

Warszawa – Grodzisk Mazowiecki - wybrany wariant modernizacji linii

21.06.2016

ci i punktualności przejazdu oraz lepsza obsługa pasażerów, w tym dostosowane do potrzeb osóbniepełnosprawnych. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów, Brwinów, Milanówek oraz Warszawa Włochy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodne-podroze-z-grudziadza-do-malborka-3092

Wygodne podróże z Grudziądza do Malborka

13.06.2016

przepustów i wiaduktów. Przebudowane zostaną także perony na trasie. Dostosowane do potrzeb osóbniepełnosprawnych będą w pełni wyposażone w nowe wiaty, oświetlenie, ławki, nawierzchnię antypoślizgową i tablice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-36-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-tory-i-most-3084

Poznań. 36 mln zł na lepszą obsługę pasażerów, tory i most

01.06.2016

tablice informacyjne. Nowoczesne oświetlenie zapewni lepszą widoczność, a podjazd z poręczami umożliwi bezpieczny dostęp na platformę osobom mającym trudności w poruszaniu się. Na odcinku sześciu kilometrów będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecinek-i-bialogard-beda-wygodniejsze-dla-pasazerow-kolei-3081

Szczecinek i Białogard będą wygodniejsze dla pasażerów kolei

30.05.2016

Szacowany koszt robót w Szczecinku to 2,4 mln zł. Stacja Białogard będzie wygodniejsza dla osóbniepełnosprawnych. PLK wybierze wykonawcę, który zamontuje na schodach prowadzących na perony platformy um [...] przejścia pod torami. Obiekt zyska lepszy wygląd, lecz przede wszystkim zostanie dostosowany do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na dwóch peronach (nr 2 i 3) wybudowane będą windy. Znacznie [...] standard obsługi na stacjach i przystankach. Zarządca infrastruktury planuje dostosować do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się także przejścia pod torami w Koszalinie i Sławnie. Stacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 300.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook