• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 3 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzki-wezel-kolejowy-bedzie-obslugiwal-koleje-duzych-predkosci-719

Łódzki Węzeł Kolejowy będzie obsługiwał koleje dużych prędkości

01.03.2010

wytyczne do dokumentacji przetargowej. Pierwszych wyników studiów należy spodziewać się w połowie 2011 roku, a zakończenia prac przygotowawczych do budowy nowej linii nastąpi w roku 2013. Rozpoczęcie budowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycja-plk-sa-promocja-boleslawca-704

Inwestycja PLK S.A. promocją Bolesławca

29.01.2010

została w ramach modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica – Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013. W uzasadnieniu wyróżnienia napisano: W ramach modernizacji, współfinansowanej ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczystosc-zakonczenia-modernizacji-linii-kolejowej-na-odcinku-biala-podlaska-8211-terespol-lot-d-697

Uroczystość zakończenia modernizacji linii kolejowej na odcinku Biała Podlaska – Terespol (Lot D)

21.01.2010

przewidywane jest na IV kwartał 2010 r. Całkowity koszt projektu Nr ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/012 „Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol, Etap I” wynosi 263,5 mln euro. Koszty kwalifikowane [...] urządzeń na przejazdach kolejowych. W ten sposób zakończono etap I modernizacji części torowej linii E-20 na odcinku Siedlce – Terespol o długości 121 km stanowiącej część II Paneuropejskiego korytarza Wschód [...] szczególności na migrację małych zwierząt. Zadanie zostało zrealizowane w ramach kontraktu ISPA/FS 2001/P/P/PT/012-04 Lot D Biała Podlaska - Terespol przez konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-raport-z-efektywnosci-modernizacji-linii-e20-749

Będzie raport z efektywności modernizacji linii E20

07.04.2010

finansowej (2001), uwzględniając całkowite koszty inwestycji, koszty operacyjne i system poboru opłat (przychodów); ocenę analizy kosztów i korzyści dla potwierdzenia lub korekty wstępnie założonych (2001) danych [...] funduszu przedakcesyjnego ISPA, między innymi, na realizację projektu: Nr 2001/PL/16/P/PT/012 „Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, Etap I”. Zgodnie z Traktatem Akcesyjnym, projekty [...] modernizację całego odcinka linii E 20 Siedlce – Terespol został podzielony na 2 etapy realizacyjne: Etap I – modernizacja odcinków szlakowych linii kolejowej E 20 ( Siedlce – Łuków, Łuków – Międzyrzec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-trosce-o-srodowisko-748

W trosce o środowisko

07.04.2010

zakresie przygotowania i wdrażania projektów kolejowych współfinansowanych z Funduszu Spójności”: ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013 „Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Węgliniec – Legnica”; ISPA/FS 2002/P

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-oddzialywania-kolei-na-otoczenie-na-linii-warszawa-lodz-747

Analiza oddziaływania kolei na otoczenie na linii Warszawa - Łódź

07.04.2010

Widzew na odcinka Skierniewice – Koluszki o długości ok. 42 km Koluszki – Łódź Widzew o długości ok. 20 km . Prace będą przebiegać w dwóch fazach: 1. Analizy porealizacyjnej w ramach której należy wykonać [...] ograniczonego użytkowania b. sprawdzenia wykonania i efektywności zastosowanych rozwiązań mających na celu zmniejszenie efektu bariery tworzonej przez linię kolejową dla migrujących zwierząt, szczególnie w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-zgodzie-z-otoczeniem-746

Kolej w zgodzie z otoczeniem

07.04.2010

Węzła Kolejowego (na linii kolejowej E 20) na terenie Polski”. Przedsięwzięcie, dla którego wykonana zostanie analiza porealizacyjna dotyczy odcinka linii kolejowej E 20 o długości ok. 23 km w obrębie zmo [...] „Modernizacja Poznańskiego Węzła Kolejowego (na linii kolejowej E 20) na terenie Polski” realizowana była w ramach projektu ISPA/FS nr 2001/PL/16/P/PT/014. [...] m.in.: wykaz terenów prawnie chronionych przed hałasem, wykaz zastosowanych rozwiązań mających na celu ochronę akustyczną oraz opis ich skuteczności, opis wykonanych pomiarów hałasu oraz uzyskanych wyników

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-w-wojewodztwie-zachodniopomorskim-i-lubuskim-744

Modernizacja linii w województwie zachodniopomorskim i lubuskim

07.04.2010

Wielkopolski. Planowany termin zakończenia prac - koniec 2011 roku. Uczestniczący w uroczystości Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury, prof. Juliusz Engelhardt podkreślił rolę rządu, samorządów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-aglomeracji-gornoslaskiej-z-lotniskiem-w-pyrzowicach-743

Połączenie kolejowe aglomeracji górnośląskiej z lotniskiem w Pyrzowicach

06.04.2010

Batory, Chorzów Miasto, Chorzów Stary, Bytom i Piekary. Od Bytomia Rozbark zostanie wybudowany ponad 20-kilometrowy odcinek dwutorowej linii kolejowej w kierunku północnym z pominięciem wsi Wymysłów, przez [...] spośród 7 proponowanych wariantów wskazała jeden do dalszych analiz. Prowadzone analizy miały na celu zbadanie technicznych możliwości poprowadzenia linii, w szczególności optymalne wykorzystanie istniejącego [...] zakładająca modernizację 14,7 km istniejących torów oraz budowę nowego odcinka linii kolejowej o długości 20,2 km, dostosowana do prędkości jazdy dla pociągów osobowych do 160 km/h i projektowanym czasem przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-z-lowicza-do-lodzi-740

Wkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi

31.03.2010

nastąpi na przełomie lipca i sierpnia br. i zgodnie z harmonogramem powinny zakończyć się w III kwartale 2011 r. Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook