Powrót

Przetarg na nadzór nad wykonaniem zadania w ramach RPO Warmii i Mazur

Usługa obejmuje nadzór, administrowanie i koordynację w imieniu Zamawiającego realizacji Kontraktu, z Wykonawcą robót budowlanych w systemie „projektuj-buduj", wyłonionym w ramach odrębnego postępowania, w okresie projektowania inwestycji, budowy i w częściowym okresie zgłaszania wad (gwarancji i rękojmi) wraz z rozliczeniem końcowym do 31.05.2015 r. i polega w szczególności na: 1.    Pełnieniu funkcji Inżyniera zgodnie z Warunkami Kontraktu na urządzenia i budowę  z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę oraz Warunkami Szczególnymi Umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych,
2.    Wykonywaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami wg FIDIC,
3.    Koordynacji realizacji umowy zawartej na wykonanie prac modernizacyjnych w systemie „projektuj – buduj”  linii kolejowych nr 219 i 35,
4.    Współpracy z Dyrektorem Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji i Kierownikiem Kontraktu  w ramach realizacji projektu, zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu,
5.    Zapewnienie sprawnej obsługi prawnej, celem skutecznej realizacji zawartej umowy na roboty  w systemie „projektuj – buduj”,
6.    Reprezentowanie Zamawiającego w razie potrzeby w urzędach i wobec innych uczestników projektu. Nadzór w okresie projektowania i realizacji robót budowlanych oraz odbioru wynosi 20 miesięcy oraz
w okresie zgłaszania wad do 31.05.2015r.

Ewa Symonowicz-Ginter

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrum Realizacji Inwestycji
Oddział w Gdańsku
ul. Dyrekcyjna 2-4,80-958 Gdańsk
tel. 058 721 92 07, 694 480 211

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

„Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"