Aktualności

Grafika przedstawiająca pociąg, drzewa oraz kobietę.

Wyniki konkursu dla uczniów szkół podstawowych „Wybieram kolej, bo dbam o środowisko”

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłaszają wyniki konkursu dla uczniów szkół podstawowych pn. „Wybieram kolej, bo dbam o środowisko”. Do udziału w konkursie zgłoszono 279 prac ze 116 szkół z całej…

PRZECZYTAJ
Grafika na której jest kilkadziesiąt osób w koszulach kampanijnych tworzących mozaikę.

Dołącz do grona Ambasadorów i Ambasadorek Bezpieczeństwa!

W styczniu wystartowała nowa medialna odsłona kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”! Promuje ją nowy spot, którego hasłem przewodnim jest głos rozsądku. Równocześnie angażujemy nowe Ambasadorki i…

PRZECZYTAJ
Ława nastawcza, fot. Zbigniew Musiela

Urządzenie z epoki parowozów przypomni o historii kolei

Ponad 100-letnia ława nastawcza – urządzenie do prowadzenia ruchu pociągów na stacji Zduny, będzie ciekawym eksponatem w izbie muzealnej na stacji Świętno. Dzięki darowiźnie PKP Polskich Linii…

PRZECZYTAJ
Kilka balonów kampanii na tle pociągu Connecting Europe Express, który stoi przy peronie.

„Bezpieczny Przejazd” na trasie pociągu europejskiego - relacje wideo

W trakcie przejazdu pociągu europejskiego Connecting Europe Express przez Polskę zorganizowaliśmy, w Warszawie i Krakowie, stoiska informacyjno-edukacyjne kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”.…

PRZECZYTAJ
aparat fotograficzny skierowany na tablicę z informacjami o kampanii

„Bezpieczny przejazd” – ponad 56 mln wyświetleń materiałów edukacyjnych stworzonych z influencerami

Organizator kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd” – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – od 5 lat promuje ideę bezpieczeństwa w mediach społecznościowych. Zaowocowało to współpracą z…

PRZECZYTAJ
Rozładunek szyn od PLK, fot. Mikołaj Rzanny, Grodziska Kolej Drezynowa

Wagon i elementy torów pomogą zachować pamięć o historii kolei

Wagon-szatnia zostanie muzealnym eksponatem, a elementy torów pozwolą stworzyć ciekawe miejsce wystaw. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały niewykorzystywane już materiały organizacjom…

PRZECZYTAJ
Grafika, Logotyp SABRE AWARDS i logotyp kampanii

Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” zwycięzcą SABRE Awards 2021

Kampania społeczna Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” została nagrodzona w największym, międzynarodowym konkursie PR – SABRE Awards 2021. Projekt „#ŻółtaNaklejkaPLK, która ratuje życie”…

PRZECZYTAJ

Wizerunek Marszałka Józefa Piłsudskiego znów na siedzibie PLK

Brązowa płaskorzeźba Marszałka Józefa Piłsudskiego została odsłonięta na głównym budynku PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie. Podobizna powróciła na miejsce, w którym kolejarze umieścili ją…

PRZECZYTAJ

Ambasadorzy Bezpieczeństwa pomogą ograniczyć wypadki na przejazdach kolejowo-drogowych

Od listopada nowa odsłona kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”, prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ma ograniczyć niebezpieczne zdarzenia na skrzyżowaniach…

PRZECZYTAJ