• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stanowić. Rezultatów: 250, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-i-wielkie-zderzenie-hadronow-960

Koleje dużych prędkości i WIELKIE ZDERZENIE HADRONÓW !!!

27.09.2010

którym naukowcy próbują rozwikłać tajemnicę początku Wszechświata. Poszczególne elementy pociągu stanowią składniki LHC – zaproszeni do projektu artyści, wśród których znaleźli się żywiołowy zespół Sofa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-aktualne-problemy-dotyczace-funkcjonowania-kolejowych-stacji-rozrzadowych-w-polsce-1437

Debata "Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania kolejowych stacji rozrządowych w Polsce"

19.09.2011

teorii stanu dynamicznego odsprzęgu w procesie regulacji prędkości. Wygłoszone teksty referatów stanowiły podbudowę do wspólnej i szerokiej dyskusji wszystkich reprezentowanych na Konferencji środowisk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ponad-800-akcji-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-dla-bezpieczenstwa-podsumowanie-projektu-bezpieczny-piatek-10051

Ponad 800 akcji na przejazdach kolejowo-drogowych dla bezpieczeństwa – podsumowanie projektu "Bezpieczny piątek"

i w pobliżu torów. Setki rozmów z kierowcami i tysiące rozdanych materiałów informacyjnych będą stanowić podłoże do zwiększenia świadomości, a co za tym idzie poprawy bezpieczeństwa na przejazdach kol

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-kolej-biznes-czy-polityka-117

Konferencja "kolej: biznes czy polityka"

27.04.2005

Europie. Szef rządu zwrócił także uwagę, że szansę dla polskiej kolei, tak jak dla całej gospodarki, stanowią m.in. fundusze strukturalne i fundusze spójności. Te środki przeznaczane będą jednak przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-konferencja-naukowo-techniczna-nt-szkody-gornicze-a-infrastruktura-transportowa-1229

V Konferencja Naukowo-Techniczna nt.: "Szkody górnicze, a infrastruktura transportowa"

21.03.2011

usuwania wpływów eksploatacji górniczej na infrastrukturę pod, na i nad ziemną. Tematyczne referaty stanowiły punkt wyjścia do wspólnej i szerokiej dyskusji środowisk naukowych, kolejowych, drogowych, górniczych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/zoltanaklejkaplk-swietuje-urodziny-9739

#ŻółtaNaklejkaPLK świętuje urodziny!

właśnie tam można zgłaszać informacje o awariach lub uszkodzeniach elementów przejazdu, które nie stanowią w danej chwili bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia użytkowników przejazdu. Jak korzystać z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zakonczony-nabor-wnioskow-4973

Kolej Plus - zakończony nabór wniosków

02.09.2020

sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Budżet Programu to 6,6 mld zł, w tym ok. 5,6 mld zł stanowią środki budżetu państwa tj. 85%, a ok.1 mld zł to środki jednostek samorządu terytorialnego tj. 15%

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/rail-baltica-film-4229

Rail Baltica - film

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/skrj-elektroniczna-konstrukcja-rozkladu-jazdy-1927

SKRJ - elektroniczna konstrukcja rozkładu jazdy

26.04.2013

współpracy eliminują błędy przekazu pomiędzy: zarządcą, przewoźnikiem i pasażerem. Bazę rozkładu stanowią m.in. informacje o parametrach tysięcy kilometrów linii i obiektów przygotowane przez biura techniczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/293-km-h-pociagu-pendolino-w-polsce-aktualizacja-na-dzien-24112013-2076

293 km/h pociągu Pendolino w Polsce - aktualizacja na dzień 24.11.2013

23.11.2013

do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu badań, na który składa się sprawdzanie: - współpracy pojazdu z torem kolejowym

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 250.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook