• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-katowic-619

Szybciej z Warszawy do Katowic !

02.09.2009

Przebudowa układu torowego ma na celu podwyższenie prędkości przejazdu pociągów przez stację Zawiercie z 40 km/h do 100 km/h, a w efekcie skrócenie czasu podróży w relacji Warszawa - Katowice. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-konkurs-na-najlepsza-prace-magisterska-1261

Koleje Dużych Prędkości - konkurs na najlepszą pracę magisterską !

20.04.2011

budową oraz eksploatacją Kolei Dużych Prędkości. Prace mogą w szczególności dotyczyć zagadnień technicznych, projektowania, budowy lub eksploatacji Kolei Dużych Prędkości, jak również aspektów ekonomicznych [...] społecznych czy socjologicznych wprowadzenia w Polsce pasażerskich połączeń kolejowych z dużymi prędkościami. Sponsorami drugiej edycji konkursu są: ASTALDI S.p.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce Aste Sp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-i-wielkie-zderzenie-hadronow-960

Koleje dużych prędkości i WIELKIE ZDERZENIE HADRONÓW !!!

27.09.2010

Takim opisem Instytut B61 rozpoczyna artystyczny projekt z pogranicza nauki, spektaklu teatralnego, piosenki aktorskiej i hiphopowego koncertu. Atrakcją spektaklu „Instytut B61 – Zderzenie” będzie poc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

kolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-aktualne-problemy-dotyczace-funkcjonowania-kolejowych-stacji-rozrzadowych-w-polsce-1437

Debata "Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania kolejowych stacji rozrządowych w Polsce"

19.09.2011

automatyzacji rozrządu i pracy manewrowej oraz teorii stanu dynamicznego odsprzęgu w procesie regulacji prędkości. Wygłoszone teksty referatów stanowiły podbudowę do wspólnej i szerokiej dyskusji wszystkich re

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugie-posiedzenia-rady-ds-duzych-predkosci-286

Drugie posiedzenia Rady ds. "Dużych prędkości".

10.12.2007

linii dużych prędkości w Polsce m.in. systemy sterowania ruchem kolejowym, układy zasilania jak również niezbędne zmiany w aktach prawnych, które uregulowałyby funkcjonowanie kolei dużych prędkości w Polsce [...] 27 listopada 2007 r. odbyło się drugie posiedzenie Rady Naukowej ds. kolei dużych prędkości. Na posiedzeniu byli obecni przedstawiciele świata nauki oraz przedstawiciele PKP Intercity Sp. z. o. o. Jarosław [...] Rady akty powołania i podziękował im za chęć uczestniczenia w pracach nad rozwojem kolei dużych prędkości w Polsce. W dalszej części spotkania prezes Celiński zaprezentował założenia modernizacji Centralnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1155

Kolejne spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów "Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce"

03.02.2011

kolei dużych prędkości w Polsce omówił Jan Raczyński. W swoim wystąpieniu Wiceminister Andrzej Massel podkreślił: dobiegają końca konsultacje społeczne „Kierunków rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” [...] tego, iż kolei dużych prędkości stanowi istotny czynnik rozwoju społecznego i gospodarczego nie tylko Polski, ale każdego regionu z osobna. Powstanie systemu kolei dużych prędkości zaktywizuje także istniejącą [...] dokumentu „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce”. Konsultacjom towarzyszyła konferencja prasowa. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości oraz Projekt 7.1-42 Prace przygotowawcze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-seminarium-koleje-duzych-predkosci-szansa-dla-polski-i-europy-1511

Zapraszamy na seminarium "Koleje dużych prędkości szansą dla Polski i Europy"

15.11.2011

zapoznać się z aktualnym stanem przygotowań budowy KDP w Polsce oraz z rozwojem systemów kolei duzych prędkości na świecie. Zobacz program seminarium

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-realizacji-zadania-modernizacja-linii-kolejowej-nr-203-tczew-kostrzyn-na-odcinku-gorzow-wlkp-krzyz-1290

Podpisanie umowy na opracowanie Studium Wykonalności dla realizacji zadania "Modernizacja linii kolejowej Nr 203 Tczew - Kostrzyn na odcinku Gorzów Wlkp. - Krzyż"

11.05.2011

parametrów i funkcji eksploatacyjnych), - uzyskanie prędkości 120 km/h dla autobusów szynowych i 100 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego, - uzyskanie prędkości 120 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-konferencji-mozliwosci-inwestycji-i-rozwoju-w-polsce-nowych-linii-duzych-predkosci-67

Relacja z konferencji "Możliwości inwestycji i rozwoju w Polsce nowych linii dużych prędkości".

07.06.2010

kacji na temat ERTMTS oraz Jan Raczyński – dyrektor Biura Linii dużych Prędkości na temat programu budowy linii dużych prędkości w Polsce. Przedstawione przez uczestników prezentacje podejmowały wiele [...] wszystkich decydentów polskich sieci kolejowych oraz projektów dotyczących nowej sieci dużych prędkości. Obecni byli przedstawiciele władz państwowych, Komisji Europejskiej (Dyrekcji Generalnej Mobilności

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook