Wyniki wyszukiwania
Zmiana organizacji ruchu pociągów !
10.11.2007
zmian. W czasie trwania remontu (12 listopada do 8 grudnia 2007 r.) pociągi podmiejskie jadące z kierunku: wschodniego do stacji Warszawa Zachodnia będą jeździły trasą przez Warszawę Wschodnią, W-wa Stadion
PRZECZYTAJstrategii, finansowania, legislacji i zasobów ludzkich. W poszczególnych zespołach omówiono ogólne kierunki działania i ustalono kwestie, którymi będą się one zajmować. Kolejne posiedzenia Rady będą odbywać
PRZECZYTAJPrezentację Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce omówił Jan Raczyński. W swoim wystąpieniu Wiceminister Andrzej Massel podkreślił: dobiegają końca konsultacje społeczne „Kierunków rozwoju kolei [...] Ministerstwie Infrastruktury, który przedstawił genezę omawianego dokumentu, informacje dotyczące kierunków rozwoju kolei dużych prędkości oraz światowych trendów w tej dziedzinie przedstawili Marek Pawlik [...] Spotkanie było okazją do zadania pytań i przekazania uwag oraz wymiany poglądów na temat dokumentu „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce”. Konsultacjom towarzyszyła konferencja prasowa. Projekt
PRZECZYTAJsytuacji transportowej w obrębia aglomeracji katowickiej oraz województwa śląskiego. Analiza wskazać ma kierunki zmian i przeobrażeń infrastruktury kolejowej w celu optymalnego wykorzystania w zaspokajaniu potrzeb
PRZECZYTAJprędkości w Polsce. Przedstawione przez uczestników prezentacje podejmowały wiele tematów związanych z kierunkiem rozwoju transportu kolejowego w Polsce, natomiast można stwierdzić, że cała konferencja odbyła
PRZECZYTAJStudenci Politechniki Wrocławskiej, kierunku Transport, uczestniczyli 10 maja br. w wycieczce dydaktycznej na modernizowanym szlaku linii E 30 i stacji Malczyce. Prace przedstawili pracownicy PKP PLK S
PRZECZYTAJprace remontowe w swoim zakresie. W celu utrzymania komunikacji autobusowej i tramwajowej w obu kierunkach zostanie wybudowany pas drogi dla ruchu kołowego oraz bypass (tor tymczasowy) dla tramwajów. W
PRZECZYTAJkm/h. Budowa łącznicy umożliwi jazdę pociągów z Zielonej Góry do Zbąszynka bez konieczności zmiany kierunku jazdy. Zlikwidowane zostaną także zbędne elementy infrastruktury kolejowej i zredukowane zostanie
PRZECZYTAJ3,7 km odległości pomiędzy stacjami Zielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około
PRZECZYTAJdojście na peron ułatwia podziemne przejście. Modernizowane mosty i wiadukty kolejowe na linii w kierunku Warszawy, zapewnią na lata większe bezpieczeństwo i sprawność w ruchu kolejowym Modernizacja linii
PRZECZYTAJ