Wyniki wyszukiwania
się i żyj”. Pokazom i ekspozycjom towarzyszyły występy orkiestry Zespołu Szkół Nr 4 w Szczecinie (dawne Technikum Kolejowe) oraz zespołu artystycznego z Domu Kultury Kolejarza w Stargardzie Szczecińskim
PRZECZYTAJsposób przełączania urządzeń srk bez wstrzymywania ruchu pociągów. Zobaczyliśmy działające jeszcze dawne urządzenia mechaniczne i elementy wprowadzanej już nowoczesnej techniki sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJSłowacji, delegaci mieli możliwość zobaczyć stare rozwiązania w konstrukcji i układach torowych w dawnych kopalniach srebra. Teraz, goście odbyli rejs statkiem po Kanale Elbląskim, z unikalnym w Europie
PRZECZYTAJzarządcy sieci kolejowej w Polsce i ujednolicenie nowej struktury, wraz z likwidowaniem pozostałości po dawnej organizacji kolei opartej na dyrekcjach okręgowych, dziś już nieprzydatnej. Postępująca informatyzacja
PRZECZYTAJrobót, wymaga uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków. Z jego decyzji wynikały rekonstrukcje dawnych elementów m.in. kamiennych obelisków m.in. nad ul. Powstańców Śląskich. Prace odbywały się są przy
PRZECZYTAJnad Bobrem w Bolesławcu. Dzięki współpracy z bolesławieckim muzeum zamieszczone są reprodukcje dawnych pocztówek z widokiem kolejowej przeprawy. Na planszach znajdują się również szczegółowe informacje
PRZECZYTAJModernizacja linii E 30 na Konwencie
02.12.2009
we Wrocławiu 27 listopada 2009 r prezydentom, burmistrzom, wójtom i starostom powiatów z terenu dawnego województwa legnickiego przedstawił informacje na temat modernizacji linii E 30. Okazją do prezentacji
PRZECZYTAJKogutowi, Panu Zbigniewowi Hałasowi Dyrektorowi Zespołu Szkół przy ul. Szczęśliwickiej w Warszawie (dawna „kolejówka), Straży Ochrony Kolei oraz NSZZ Solidarność. Szczególne podziękowania składamy Panu Cezaremu
PRZECZYTAJStacja Brzeg do eksploatacji
13.01.2011
zbudowano dwa perony wyspowe dwukrawędziowe o długości 400 i 256 metrów. Na nich znajdują się utrzymane w dawnej stylistyce lecz poddane renowacji wiaty. Zamontowana jest informacja wizualna - pragotrony i nowe
PRZECZYTAJProfesora dr hab. inż. Andrzeja Kowalskiego oraz pana mgr inż. Grzegorza Stencla z Instytutu Kolejnictwa (dawne CNTK). Wśród grona uczestników byli przedstawiciele Górnictwa: z Kompanii Węglowej S.A., z Katowickiego
PRZECZYTAJ