• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciągły. Rezultatów: 59, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/forum-inwestycyjne-plk-sa-ciagly-dialog-z-branza-usprawnia-inwestycje-9026

Forum Inwestycyjne PLK SA: ciągły dialog z branżą usprawnia inwestycje

23.11.2023

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przedstawiły uczestnikom Forum Inwestycyjnego dane dotyczące realizacji inwestycji w 2023 r. oraz planów na 2024 r. Przedstawiono rezultaty dobrej współpracy z kolejową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-efekty-remontu-na-moscie-srednicowym-2343

Pierwsze efekty remontu na moście średnicowym

04.04.2014

budowlane wykorzystywane podczas prac prowadzonych w dzień. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo na obydwu torach dalekobieżnych wymienionych zostanie niemal 1500 [...] h ponad 60 osób. Roboty odbywające się 16 metrów nad lustrem wody prowadzone są przy zachowaniu ciągłego ruchu kolejowego na drugim torze, dzięki temu zapewniona jest sprawna komunikacja w obszarze wa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-system-lacznosci-kolejowej-miedzy-walczem-i-ulikowem-1709

Nowy system łączności kolejowej między Wałczem i Ulikowem

03.08.2012

Nowy system zapewni bezpośrednią, ciągłą i pewną łączność między posterunkami ruchu i pociągami oraz umożliwi wprowadzenie nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowym. Dotychczasowy system łączności [...] radiotelefonicznych sieci PKP: pociągowej i ratunkowej oraz drogowej i utrzymania. System zapewni ciągłą i dwukierunkową łączność radiową pomiędzy wszystkimi dyżurnymi ruchu oraz z użytkownikami stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-tys-km-torow-badaja-co-roku-diagnosci-centrum-diagnostyki-polskich-linii-kolejowych-2089

100 tys. km torów badają co roku diagności Centrum Diagnostyki Polskich Linii Kolejowych

11.12.2013

specjalnego do pomiaru skrajni. Z technologii zdjęć fotogrametrycznych przechodzimy na skaning laserowy z ciągłą cyfrową rejestracją fotogrametryczną. Kontrola szyn to bardzo ważny proces, bo nawet drobne odkształcenie [...] wymiany sprzętu użytkowanego przez zespoły defektoskopowe. Sprzęt nowej generacji wyposażony jest w ciągłą rejestrację pracy, lokalizuje miejsca pomiaru zarówno w systemie kilometracji linii jak i w systemie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sok-bezpieczniejszy-2018-rok-na-kolei-4076

SOK – bezpieczniejszy 2018 rok na kolei

22.01.2019

270 fotopułapek i ponad 800 sztuk nowej broni służbowej. Ciągłe szkolenia i doskonalenie umiejętności Rozwój służby odbywa się poprzez ciągłe szkolenia i doskonalenie zawodowe. Szczególną rolę w tym zakresie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dyzurni-ruchu-wzmocnia-swoje-umiejetnosci-1760

Dyżurni ruchu wzmocnią swoje umiejętności

09.10.2012

stwo ruchu kolejowego. Praca na tym stanowisku odbywa się w warunkach stresu, przy konieczności ciągłej koncentracji oraz dużej odpowiedzialności za podejmowane decyzje. Dyżurny ruchu jednocześnie obsługuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-zarzadzania-zwiekszy-bezpieczenstwo-pociagow-na-linii-krakow-katowice-9315

Nowoczesny system zarządzania zwiększy bezpieczeństwo pociągów na linii Kraków - Katowice

29.01.2024

procesie sterowania pociągiem. ERTMS/ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/bezpieczny-przejazd-w-2023-roku-skuteczna-kampania-na-rzecz-bezpieczenstwa-na-przejazdach-9330

„Bezpieczny Przejazd” w 2023 roku: skuteczna kampania na rzecz bezpieczeństwa na przejazdach

aktualizacje, filmiki edukacyjne, a także interaktywne quizy na platformach online pomagały w utrzymaniu ciągłej obecności kampanii w świadomości społeczeństwa. Hasztagi związane z kampanią były aktywnie wykorzystywane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-maja-pierwsze-w-polsce-zezwolenia-dla-europejskiego-systemu-sterowania-pociagiem-etcs-european-train-control-system-2075

PLK mają pierwsze w Polsce zezwolenia dla Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem ETCS (European Train Control System).

22.11.2013

ERTMS/ETCS poziom 1 jest systemem kontroli jazdy pociągu z punktową transmisją danych, zapewniających ciągłą kontrolę jazdy pociągu. Urządzenia przytorowe przeznaczone są do pobierania w sposób bezpieczny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzien-otwarty-w-zespole-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-4-w-skarzysku-kamiennej-552

Dzień Otwarty w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Skarżysku -Kamiennej

29.04.2009

diagnostyki toru, foldery informacyjne poświęcone realizowanym inwestycjom infrastrukturalnym są wyrazem ciągłego rozwoju kolejnictwa zwłaszcza w zakresie modernizacji i utrzymania infrastruktury kolejowej. W ostatnich

PRZECZYTAJ
123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 59.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook