Wyniki wyszukiwania
oraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Rewitalizacja odcinka E30 Rzeszów – Medyka / granica państwa polegała będzie na: naprawie głównej
PRZECZYTAJoraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Inwestycja będzie finansowana ze środków krajowych - dotacji budżetowych i funduszu kolejowego.
PRZECZYTAJoraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim), planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Inwestycja planowana jest do realizacji ze środków krajowych (dotacji budżetowych i funduszu kolejowego)
PRZECZYTAJcelem będzie ostateczny wybór przebiegu tych linii. Budowa nowych linii mogłaby się rozpocząć już od 2016 roku. Obecne rozmowy są kontynuacją uzgodnień ministrów odpowiedzialnych za transport Grupy Wyszehradzkiej
PRZECZYTAJKontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”
25.04.2013
urządzenia elektroenergetyczne. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2013 roku. W latach 2013 – 2016 przewidywana jest modernizacja na dalszych, wybranych odcinków „Nadodrzanki”. Zostanie przeprowadzona
PRZECZYTAJrozpoczęła się w 2010 r. Poza pracami realizowanymi w 2013 r., planowane są kolejne w latach 2014-2016. Równocześnie trwa modernizacja trasy z Krakowa do Rzeszowa. Efektem prac Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJodcinka Pilawa – Dęblin, MGGP S.A. dla odcinka Dęblin – Lublin. Roboty budowlane planowane są na lata 2016 - 2020. Zakres prac obejmie budowę dodatkowego, drugiego toru między Otwockiem, a Pilawą, modernizację
PRZECZYTAJponiżej prezentujemy precyzyjne informacje: Relacja Warszawa - Gdańsk relacja RJ 2014/2015 RJ 2015/2016 W-wa Zachodnia - Gdańsk Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia-
PRZECZYTAJW rozkładzie jazdy 2013/2014 utrzymana zostanie zniżka na przewozy intermodalne w wysokości 25%. Dodatkowo Zarząd zdecydował o przyjęciu zerowej marży do cennika na 2014 rok, co dodatkowo obniży koszt
PRZECZYTAJsię, odnowione wiaty i oświetlenie, a także czytelne oznakowanie. W bieżącym roku oraz w latach 2015-2016, planowane są kolejne prace inwestycyjne w ramach rewitalizacji linii, obejmujące stacje i szlaki
PRZECZYTAJ